Dokumentum
Polc:
(Könyv)
(1 Példány)
---Művelet---
Felkutat
Megoszt
---Keresés---
Ugyanilyen cím
Cím:
Élelmiszer-marketing
Közrem.:
Szakály Zoltán (szerk.)
Szerz. közl:
szerk. Szakály Zoltán
Kiadás:
Budapest : Akad. K., 2017
Sorozat:
Marketing szakkönyvtár
Eto:
658.011.1
;
658.8
;
339.138:339.166.82
;
338.439.5:339.138(082)
;
339.166.82(439)(082)
Táblázat
Kód
Magyarázat
ETO jelzet:
658.011.1
Fő
658.011.1
üzletvitel ; vállalati menedzsment ; menedzsment, vállalati ; vállati politika
ETO jelzet:
658.8
Fő
658.8
értékesítés ; eladás ; marketing ; kereskedelem
ETO jelzet:
339.138:339.166.82
Fő
339.138
marketing
Fő
339.166.82
élelmiszer-kereskedelem
ETO jelzet:
338.439.5:339.138(082)
Fő
338.439.5
piaci kérdések az élelmezésgazdaságban ; kereskedelmi kérdések az élelmezésgazdaságban ; elosztási kérdések az élelmezésgazdaságban ; élelmezésgazdaság, piaci, kereskedelmi, elosztási kérdések
Fő
339.138
marketing
Formai
(082)
gyűjteményes művek, több szerzőtől
ETO jelzet:
339.166.82(439)(082)
Fő
339.166.82
élelmiszer-kereskedelem
Földrajz
(439)
Magyarország
Formai
(082)
gyűjteményes művek, több szerzőtől
Tárgyszó:
élelmiszergazdaság
;
élelmiszer-fogyasztás
;
élelmiszer-marketing
Szakjel:
658
Cutter:
E 38
ISBN:
978-963-454-061-8
Nyelv:
magyar
Oldal:
518 p.
Megj.:
Bibliogr. a fejezetek végén.
UKazon:
201714074
Analitika:
Lehota József : Az élelmiszer-gazdasági marketing helye a marketing rendszerében
Lehota József : Az élelmiszer-gazdasági marketing jellemzői és fejlődésének szakaszai
Huszka Péter : Az asztaltól a szántóföldig koncepció
[>>>]
Lehota József : Az élelmiszer-gazdasági marketing helye a marketing rendszerében
Lehota József : Az élelmiszer-gazdasági marketing jellemzői és fejlődésének szakaszai
Huszka Péter : Az asztaltól a szántóföldig koncepció
Riskó Tünde, Csapóné : A társadalmi felelősségvállalás jelentősége és szerepe
Jasák Helga : A marketinginformáció-rendszer és elemei
Soós Mihály : A marketingkutatás
Soós Mihály : A marketingkutatás új lehetőségei és eszközei
Lehota József : Globális trendek és ellentrendek az élelmiszerek fogyasztásában
Kiss Marietta : Az élelmiszer-vásárlói és -fogyasztói magatartás jellemzői
Fehér András : Online élelmiszer-vásárlói és -fogyasztói magatartás
Jasák Helga : A fogyasztói etnocentrizmus
Szakály Zoltán : A fenntartható fogyasztás iránti elkötelezett fogyasztói csoport, a LOHAS jellemzői
Lehota József : Szervezeti piacok az élelmiszer-gazdaságban
Lehota József : Az élelmiszer-gazdasági szervezeti piacok trendjei
Huszka Péter : A szervezeti vásárlás folyamata
Polereczki Zsolt : A marketingstratégiai tervezés összefüggései
Kontor Enikő : A piaci verseny összetevői és a verseny dinamikája
Kontor Enikő : A KKV-marketing speciális jellemzői
Polereczki Zsolt : Alkalmazott marketingstratégiák és -eszközök
Polereczki Zsolt : Piacorientáció és vállalati teljesítmény a hazai élelmiszeripari KKV-szektorban
Kontor Enikő : Szegmentáció
Kiss Marietta : Célpiacok kiválasztása
Szakály Zoltán : Pozícionálás
Szakály Zoltán : A termékpolitika eszközei az élelmiszer-marketingben
Szakály Zoltán : Élelmiszeripari termékfejlesztés és innováció
Huszka Péter : Az árpolitika eszközei az élelmiszer-marketingben
Polereczki Zsolt : Az értékesítési csatorna szerepe és eszközei az élelmiszer-marketingben
Soós Mihály : A marketingkommunikációs eszközök szerepe
Kiss Marietta : A származási hely és a minőségjelzők szerepe a marketingkommunikációban
Fehér András : Online marketingkommunikáció
Totth Gedeon : A közösségi marketing kialakulása és fejlődéstörténete
Szabó G. Gábor : A marketingszövetkezetek
Totth Gedeon : Csoportos szakmai szervezetek
Totth Gedeon : Ország-szervezetek
Szakály Zoltán : Tejipari marketing
Fehér András : Húsipari marketing
Huszka Péter : Baromfiipari marketing
Temesi Ágoston : Zöldség- és gyümölcsmarketing
Totth Gedeon : Bormarketing
Totth Gedeon : Pálinkamarketing
Szakály Zoltán : Táplálkozásmarketing
Szakály Zoltán : Táplálkozás genomika és személyre szabott táplálkozás
Polereczki Zsolt : Neuromarketing
Soós Mihály : A helyi (lokális) élelmiszer-marketing összefüggésrendszere
[<<<]
Pld.
Raktár
Rakt.jelzet
Lelt.szám
Info
Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa
:
1 kölcsönözhető, ebből 1 kiadva;
nincs elvihető
(nincs rá előjegyzés)
Nincs belépve
1.
Felnőtt KÖLCSÖNÖZHETŐ
658 E 38
334930
Kiadva ; 2024-11-21-ig
Weblap
Ismertetők és borítók
antikvarium.hu
:
azolo.hu
:
libri.hu
:
mek.oszk.hu
:
moly.hu
:
oszk.hu
:
Halis István Városi Könyvtár
TextLib
WWW V2.01.01/1675 - InfoKer