Az üzleti innovációk alapja és kiindulópontja a tudomány, a tudomány egyik és nem csak pénzügyi hajtóereje pedig az üzlet. Ez a kiadvány e két terület egyébként etikai és anyagi kihívásoktól sem mentes kapcsolatát egyetlen szóban kívánja megragadni: a kommunikációban. Az egyre táguló, egyszersmind
[>>>]
Az üzleti innovációk alapja és kiindulópontja a tudomány, a tudomány egyik és nem csak pénzügyi hajtóereje pedig az üzlet. Ez a kiadvány e két terület egyébként etikai és anyagi kihívásoktól sem mentes kapcsolatát egyetlen szóban kívánja megragadni: a kommunikációban. Az egyre táguló, egyszersmind töredező médianyilvánosságban a kommunikáció megújuló kihívást jelent a sikeres és etikus üzleti működés számára csakúgy, ahogyan az érthető és megélhető tudomány számára. A mű a jó kommunikáció, a jól kommunikálni tudás fejlesztését tűzi ki célul három alapvető megfontolás alapján: Békeidőben a kommunikáció egyszerre csatorna, kapcsolat, tartalom, fegyver és gyógyszer, veszteség és haszon. Aki lenézi a kommunikáció szerepét, az az ember szerepét nézi le a jövő formálásában. Nem születünk jó kommunikátornak. A kommunikáció fejlesztése fontos felismeréseket és folytonos tanulást kíván. Van új a nap alatt a kommunikációs készségek fejlesztésében is. A döntően meggyőzésre irányuló első kommunikációs tréningkor lezárult. Újabb, jövőorientáltabb szemléletek jelennek meg, amelyek nyomán új képzési gyakorlatok alakulhatnak
[<<<]