Az online térben egyre gyakrabban találkozni a minimalizmus trendjét hirdető reklámokkal, márkákkal, celebekkel, akik a leginkább a japán és skandináv látványt és életérzést ötvöző szemlélet- és életmódot folytatják és propagálják. Valóban bosszantó lehet, ha a túl sok tárgy között éppen azt nem
[>>>]
Az online térben egyre gyakrabban találkozni a minimalizmus trendjét hirdető reklámokkal, márkákkal, celebekkel, akik a leginkább a japán és skandináv látványt és életérzést ötvöző szemlélet- és életmódot folytatják és propagálják. Valóban bosszantó lehet, ha a túl sok tárgy között éppen azt nem találjuk, amire szükségünk van, másrészt nem is biztos, hogy annyi mindenre szükségünk van mindennapi életünk során. A könyv a minimalizmus felszabadító érzését mutatja be, ami a kommerciális világban a vulgárbuddhizmus jegyeit ölti magára egyre gyakrabban: az ember engedje el a dolgokat, szabaduljon meg a nem fontos, a funkciótlan tárgyaktól. Ez a szemlélet mint eszme valóban komoly hagyománnyal bír, ám trenddé alakítva felmerül a kérdés, mennyit őriz meg eredeti alakjából. A könyv maga igen esztétikus, egy szebb skandináv bútorcég katalógusa és egy idézetekből összeállított blog szerelemgyereke, amelyből valóban ihletet meríthetünk a letisztult, egészséges és tudatos életmód vállalásához, ami hosszabb távon a városi életmód fenntarthatóságához is nagyban hozzájárulhat. A könyv számos gyakorlati tanáccsal látja el olvasóit, hogyan szabaduljanak fel a tárgyak egyre nyomasztóbb terhe alól. A lakberendezés, valamint a tudatos életmód iránt érdeklődő olvasóknak ajánlható könyv. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]