Dokumentum
Polc:
(Könyv)
(2 Példány)
---Művelet---
Felkutat
Megoszt
---Keresés---
Ugyanilyen cím
Cím:
A gyógypedagógiai képzés elmélete és gyakorlata
Közrem.:
Dombi Alice (szerk.)
Szerz. közl:
szerk. Dombi Alice
Kiadás:
Gyula : APC-Stúdió, 2006
Eto:
376.132
Táblázat
Kód
Magyarázat
ETO jelzet:
376.132
Fő
376.132
gyógypedagógiai képzés ; képzés/gyógypedagógiai
Tárgyszó:
integráció
;
hiperaktivitás
;
játék
;
lovasterápia
;
hippoterápia
Szakjel:
376
Cutter:
G 83
Nyelv:
magyar
Oldal:
184 p.
Analitika:
Mihály András : Az agy változásai a törzsfejlődés és az egyedfejlődés során
Vasek, Stefan : A speciális pedagógia alapjai, új irányai
Hatos Gyula : Az értelmi akadályozottság az Egészségügyi Világszervezet (WHO) új nemzetközi klasszifikációja tükrében
[>>>]
Mihály András : Az agy változásai a törzsfejlődés és az egyedfejlődés során
Vasek, Stefan : A speciális pedagógia alapjai, új irányai
Hatos Gyula : Az értelmi akadályozottság az Egészségügyi Világszervezet (WHO) új nemzetközi klasszifikációja tükrében
Radványi Katalin : "Feszültségek a fogyatékos gyermek szülei és a szakemberek között" (Prekop, 1982 alapján)
Szabó Gáborné : A gyakorlati képzés helyzete, korszerűsítési igényei
Varga Imre : Az integráció, mint társadalmi szükséglet a kistelepülési iskolák gyakorlatában
Dombi Alice : A hivatással való azonosulás kérdései a gyógypedagógus hallgatók körében
Váradi Gáborné : Gyógypedagógusnak lenni
Dombi Mária Adrienn : Hiperaktivitás óvodás, kisiskolás korban
Varga Imre : Illyés Sándor "üzenetei", iránymutatása napjainkra
Cser Gabriella : A játék szerepe az értelmi fogyatékos gyermek személyiségfejlesztésében
Locskainé Szabó Ildik: A csend hangjai
Túri Orsolya : Hiperaktív serdülő a családomban
Harkai Gabriella : Pervazív fejlődési zavarok, az autizmus jellemzői
Berke Istvánné : A civil szervezetek lehetőségeinek bemutatása a Vésztői Sérült Gyermekekért Egyesület munkáján keresztül
Petneháziné Lipcsei M: Intézméyes gyermekvédelem az értelmileg akadályozott gyermekek részére
Baldáné Almási Szilvi: A speciális szakiskolát végzettek nyomonkövetése
Holman Anikó Beáta : A roma gyermekek kommunikációjának fejlesztési lehetőségei az iskolában
Kiss Gyöngyi : A családból eredő szociokulturális ártalmak
Gulyásné Pintér Kitti: A tanulásban akadályozott gyermekek különleges gondozási igényének tükröződése a pedagógia programban
Csonka Istvánné : Álkalmazkodási stratégiák értelmileg akadályozott gyermeket nevelő családoknál
Kerekes Judit : Magatartási zavarok és kezelési lehetőségek a 6-12 éves korosztály körében
Tiszai Tímea : A nehezen nevelhető gyermek fejlesztése lovasterápia segítségével
Kisfalvi Angéla : Down-szindrómás kisgyermek fejlődése három éves korig
Vágvölgyi Attila : Az értelmileg akadályozott tanulók játéktevékenysége
[<<<]
Pld.
Raktár
Rakt.jelzet
Lelt.szám
Info
Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa
:
2 kölcsönözhető; ebből
2 elvihető
Nincs belépve
1.
Felnőtt SEGÉDKÖNYVTÁR hétvégére
376 G 83
253295
Kölcsönözhető
2.
Mozgókönyvtár Felnőtt KÖLCSÖNÖZHETŐ
376 G 83
253296
Kölcsönözhető
Weblap
Ismertetők és borítók
antikvarium.hu
:
azolo.hu
:
libri.hu
:
mek.oszk.hu
:
moly.hu
:
oszk.hu
:
Halis István Városi Könyvtár
TextLib
WWW V2.01.01/1675 - InfoKer