Dokumentum
Polc:
(Könyv)
(2 Példány)
---Művelet---
Felkutat
Megoszt
---Keresés---
Ugyanilyen cím
Cím:
Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2005
Közrem.:
Kelemen Elemér (szerk.)
;
Falus Iván (szerk.)
Szerz. közl:
szerk. Kelemen Elemér, Falus Iván
Kiad. jel:
2005
Kiadás:
Budapest : Műszaki Kvk., cop. 2006
Eto:
37.01"2005"(058)
;
37(091)
;
371.3
Táblázat
Kód
Magyarázat
ETO jelzet:
37.01"2005"(058)
Fő
37.01
nevelés alapjai ; oktatás alapjai ; neveléselmélet ; neveléstan
Formai
(058)
évkönyvek ; címtárak ; intézményjegyzékek
Tárgyidő
"2005"
ETO jelzet:
37(091)
Fő
37
nevelés és oktatás ; szabadidő felhasználása
Formai
(091)
történeti tárgyalásmód
ETO jelzet:
371.3
Fő
371.3
oktatási módszerek ; módszerek, oktatási ; okatás formái ; tanulás formái ; oktatási segédkönyvek ; segédkönyvek, oktatási ; didaktika ; pedagógia
Tárgyszó:
neveléstudomány
;
pedagógia
;
tanulmánykötet
;
romológia
;
nevelésszociológia
;
felsőoktatás
Szakjel:
370
Cutter:
T 28
ISSN:
0082-1632
Nyelv:
magyar
Oldal:
467 p.
Megj.:
Bibliogr. a tanulmányok végén
UKazon:
200620069
Analitika:
Bábosik István : Nevelés a tudásalapú társadalomban
Csíkos Csaba : A metakogníció pedagógia értelmezése
Vámos Ágnes : A pedagógia és a nyelv
Forray R. Katalin : Romológia a nevelésszociológiában
[>>>]
Bábosik István : Nevelés a tudásalapú társadalomban
Csíkos Csaba : A metakogníció pedagógia értelmezése
Vámos Ágnes : A pedagógia és a nyelv
Forray R. Katalin : Romológia a nevelésszociológiában
Zászkaliczky Péter : A (gyógy)pedagógiai antropológia mint a (gyógy)pedagógia bázisdiszciplínája
M. Nádasi Mária : Fekete pedagógia
Kéri Katalin : Lépések a valóban egyetemes neveléstörténet felé
Golnhofer Erzsébet : A gyermekkor narratívái
Nagy Péter Tibor : Az állami befolyás növekedése az oktatásban
Gordosné Szabó Anna : Szabadkőműves magyar gyógypedagógusok a 19. és 20. század fordulóján
Brezsnyánszky László : Folytonosság és megszakítottság a Debreceni Egyetem neveléstudományi iskoláinak tudósképző tevékenységében
Bárdossy Ildikó : A curriculumfejlesztést megalapozó curriculumelméleti kérdések és főbb kutatási területek
Vass Vilmos : A Nemzeti alaptanterv felülvizsgálata és implementációja
Ballér Endre : Napjaink hazai tantervi változásainak margójára - szubjektív széljegyzetek a NAT tartalmi szabályozásához
Báthory Zoltán : Alternativitás akkor és most - megjegyzések egy pedagógia fogalom változásaihoz
Vári Péter : Mitől jó az iskola?
Józsa Krisztián : A képességek és motívumok kölcsönös fejlesztésének lehetősége
Balogh László : Iskolai tehetséggondozó programok hatásvizsgálata
Németh Balázs : Lifelong learning és a magyar EU-integráció
Cserné Adermann Gizel: Az önirányított tanulás és a felnőttképzés
Ádám Anetta : Adalékok a miskolci Zrínyi Ilona Gimnázium kulturális arculatához
Lukács Péter : Autonómia és üzemszerűség a felsőoktatásban
Polónyi István : Vágyak és valóság
Kozma Tamás : Hallgatók a határon
Pentelényi Pál : Algoritmikus szemléletű tanítás-tanulás az információs társadalomban
[<<<]
Pld.
Raktár
Rakt.jelzet
Lelt.szám
Info
Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa
:
2 kölcsönözhető; ebből
2 elvihető
Nincs belépve
1.
Felnőtt KÖLCSÖNÖZHETŐ
370 T 28
255704
Kölcsönözhető
2.
Mozgókönyvtár Felnőtt KÖLCSÖNÖZHETŐ
370 T 28
271980
Kölcsönözhető
Weblap
Ismertetők és borítók
antikvarium.hu
:
azolo.hu
:
libri.hu
:
mek.oszk.hu
:
moly.hu
:
oszk.hu
:
Halis István Városi Könyvtár
TextLib
WWW V2.01.01/1675 - InfoKer