A szerzőpáros, akik korábban (Válás után boldog gyerekek?; 201125083) ahhoz adtak tanácsot a szülőknek, hogy miként óvják meg csemetéik lelki békéjét válás esetén, most arról írnak, hogy milyen módszerekkel segítsék át felnövő gyerekeiket a kamaszkor viharain. Az első részben a kamaszkori fejlődés
[>>>]
A szerzőpáros, akik korábban (Válás után boldog gyerekek?; 201125083) ahhoz adtak tanácsot a szülőknek, hogy miként óvják meg csemetéik lelki békéjét válás esetén, most arról írnak, hogy milyen módszerekkel segítsék át felnövő gyerekeiket a kamaszkor viharain. Az első részben a kamaszkori fejlődés folyamatáról írnak: a tinik testi, szexuális, szociális, kommunikációs, logikai, figurális-térbeli, motorikai alakulásáról, valamint zenehallgatási és alvási szokásaikról. Ezután a tizenéves gyerekekre váró feladatokról írnak (érzelmi biztonság, egykorúak közössége, önmegvalósítás, a veszély csábítása, evési és lelki problémák), illetve a serdülők környezetükhöz - szüleikhez, sulihoz, társadalomhoz - való viszonyáról. A függelék tartalmazza az ábrákat, az irodalomjegyzéket és a tárgymutatót. Szülők és kamaszokkal foglalkozó pedagógusok figyelmébe egyaránt ajánlható. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]