A Budapesti Műszaki és Gazdasági Egyetem termékmenedzsment tárgyának jegyzeteit tartalmazza a kiadvány, amely - ennélfogva - elsősorban az intézmény hallgatói, másodsorban a területtel foglalkozó gyakorló szakemberek számára készült. A tankönyv első részében a vállalati sikert biztosító
[>>>]
A Budapesti Műszaki és Gazdasági Egyetem termékmenedzsment tárgyának jegyzeteit tartalmazza a kiadvány, amely - ennélfogva - elsősorban az intézmény hallgatói, másodsorban a területtel foglalkozó gyakorló szakemberek számára készült. A tankönyv első részében a vállalati sikert biztosító termékinnovációról esik szó, majd a szerzők felvázolják az ötlettől a termék piaci bevezetéséig ívelő folyamatot (fejlesztési kérdések, terméktervezés, kockázatértékelés, szabadalom stb.). A kiadvány második felének a témája a termék sorsa a fogyasztói piacon, illetve a termékmenedzsment olyan speciális kérdései, mint a dizájn, a dizájnérték, vagy a termék és a környezet viszonya. Az egyes fejezeteket irodalomjegyzék zárja. A szöveget fekete-fehér képek illusztrálják. Beszerzése szakgyűjtemények és felsőoktatási intézmények könyvtárai számára javasolt. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]