A főiskolai oktató szerzőt pozitív tanulás-módszertani tapasztalatai indították a könyv megírására, mellyel az ún. villámolvasási technika elsajátításához vezeti olvasóját. Lantos Mihály az általa kialakított stratégia szerint tanfolyamokat is vezet, de könyve elöljárójában sok mindent helyére tesz
[>>>]
A főiskolai oktató szerzőt pozitív tanulás-módszertani tapasztalatai indították a könyv megírására, mellyel az ún. villámolvasási technika elsajátításához vezeti olvasóját. Lantos Mihály az általa kialakított stratégia szerint tanfolyamokat is vezet, de könyve elöljárójában sok mindent helyére tesz az agykontrollon alapuló módszer tekintetében. A maga közvetlen stílusában így fogalmaz: "előre szólok, hogy a villámolvasás nem egyenlő a gyorsolvasással? A villámolvasás? a hagyományos értelemben nem is olvasás, hanem tanulási, tartalomfeldolgozási módszeregyüttes, amelyben néha használjuk az olvasást". Műve előzményének tekinthetjük az amerikai Paul R. Scheele Villámolvasás teljes elmével (199508009) című kötetét. A rendkívül hatékony tanulási stratégia lényege, hogy a teljes elmét, vagyis a jobb és bal agyféltekét egyszerre vonjuk be a tanulásba. Segítségével fele annyi idő alatt kétszer nagyobb, maradandóbb megértési szintet érhetünk el. A szerző sok éves tapasztalata alapján segít egyénre szabottan kialakítani a játékosan, lazán elsajátítható módszert. A tanítványok sikerekről beszámoló ajánásával kezdődő és a szakirodalom jegyzékével záródó kötet különösen a felsőoktatásban tanulóknak, illetve érettségi vizsga előtt álló középiskolásoknak segít, csakúgy, mint az önfejlesztő személyiségtréningek iránt érdeklődőknek. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]
Pld.
Raktár
Rakt.jelzet
Lelt.szám
Info
Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa :
1 kölcsönözhető, ebből 1 kiadva; nincs elvihető (nincs rá előjegyzés)