A szerző a vállalati marketing menedzsmentről írt tankönyvet, mely önálló tanulásra, távoktatásra és az egyetemek kivételével különböző szintű felsőfokú oktatási intézményekben és tanfolyamokon egyaránt felhasználható. Az egyes fejezetek sorra veszik a marketing alapfogalmait, a fogyasztói és a
[>>>]
A szerző a vállalati marketing menedzsmentről írt tankönyvet, mely önálló tanulásra, távoktatásra és az egyetemek kivételével különböző szintű felsőfokú oktatási intézményekben és tanfolyamokon egyaránt felhasználható. Az egyes fejezetek sorra veszik a marketing alapfogalmait, a fogyasztói és a szervezeti piac főbb jellegzetességeit, a piacszegmentálás módszereit, a vállalati marketingstratégia, termék-, ár-, értékesítés- és reklámpolitika főbb kérdéseit. A szövegben felkiáltójellel kezdődő mondat hívja fel a figyelmet arra, hogy célszerű, ha a tanuló a könyvhöz szorosan kapcsolódó Alapmarketing példatárban (201504???) megoldja a megadott számú gyakorló feladatot. A tananyag elsajátítását számos ábra és reklámfotó segíti elő. Más tankönyvekhez hasonlóan vastag betűs részek emelik ki a lényeges fogalmakat, megállapításokat. A könyv végén irodalomjegyzéket is találunk. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]