Dokumentum
Polc:
(Könyv)
(1 Példány)
---Művelet---
Felkutat
Megoszt
---Keresés---
Ugyanilyen cím
Cím:
Személyközi és médiakommunikációs tudatosság az iskolában
Közrem.:
Varga Gyula, H. (szerk.)
Szerz. közl:
szerk. H. Varga Gyula
Kiadás:
Budapest : Hungarovox, 2020
Sorozat:
A kommunikáció oktatása/12.
Eto:
371.321:316.772
;
371.3
;
37.025
;
316.77
;
316.774
Táblázat
Kód
Magyarázat
ETO jelzet:
371.321:316.772
Fő
371.321
pedagógus munkája ; tanítás
Fő
316.772
kommunikáció formái
ETO jelzet:
371.3
Fő
371.3
oktatási módszerek ; módszerek, oktatási ; okatás formái ; tanulás formái ; oktatási segédkönyvek ; segédkönyvek, oktatási ; didaktika ; pedagógia
ETO jelzet:
37.025
Fő
37.025
szellemi képességek fejlesztésének módszerei
ETO jelzet:
316.77
Fő
316.77
társadalmi kommunikáció ; kommunikáció, társadalmi ; tömegkommunikáció ; emberi kommunikáció ; kommunikáció, emberi
ETO jelzet:
316.774
Fő
316.774
információhordozók ; média ; csatornák/információközvetítés
Szakjel:
371
Cutter:
Sz 56
ISBN:
978-963-534-037-8
Nyelv:
magyar
Oldal:
303 p.
UKazon:
202014050
Analitika:
H. Varga Gyula : A kommunikációs kompetencia fejlesztésének szakmai-etikai dilemmái
Szőke-Milinte Enikő : A Z generáció kognitív sajátosságai
Andok Mónika : Pedagógusok digitális kompetenciái
Toma Kornélia : A kommunikációs készség fejlesztése az óvodában
[>>>]
H. Varga Gyula : A kommunikációs kompetencia fejlesztésének szakmai-etikai dilemmái
Szőke-Milinte Enikő : A Z generáció kognitív sajátosságai
Andok Mónika : Pedagógusok digitális kompetenciái
Toma Kornélia : A kommunikációs készség fejlesztése az óvodában
Tomori Tímea : Nyíregyházi középiskolák dokumentumainak elemzése a kommunikációs nevelés szempontjából
Szabó Csilla Marianna: A serdülők kockázatviselkedése az interneten
Csikósné Maczó Edit : A gamifikáció felsőoktatási lehetőségei
Bartal Orsolya : Digitális megosztottság más szemmel
Habos Dorottya : A tudatos pedagógiai kommunikáció lehetőségei a digitális térben
Veszelszki Ágnes : Kommunikációs és médiatudatosság az áltudományos nézetek feltárásában
Kökényesi Nikoletta : Médiatudatosságra nevelés a gyakorlatban
Rajnai Richárd : A médiaműveltség és a részvételi kultúra sajátosságai a mozgóképkultúra és médiaismeret érettségi projektfeladatok munkanaplóiba
Oláh Szabolcs : Mi zajlik a globális lapkiadói tartalomiparban?
Domonkosi Ágnes : Protokoll vs. személyes jelenlét, ünnepélyesség vs. bizalmasság
Balázs László : Érzelmi intelligencia szerepe a képzés folyamatában
Fehér Ágota : Érzelmi szókincs mint a konfliktusok feloldásának eszköze az érzelmi intelligencia tükrében
Korpics Márta : Tréningmódszertan az iskolában?
Balázs László : A (kommunikációs) készségfejlesztés korlátai és feloldásának lehetősége
Simon Ildikó : Testorientált, önismereti alapú készségfejlesztés eredményességének pilot vizsgálata
Majzikné Lichtenberge: A reflexiót segítő mentori kommunikáció
Marjai Kamilla : Tipikusan fejlődő és autizmusban érintett tanulók számára kialakított anti-bullying programok tartalmi és kommunikációs vonatkoz
Kőkuti Tamás : Képzésmódszertani megfontolások vs. hallgatói attitűdvizsgálat
[<<<]
Pld.
Raktár
Rakt.jelzet
Lelt.szám
Info
Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa
:
1 kölcsönözhető, ebből 1 kiadva;
nincs elvihető
(nincs rá előjegyzés)
Nincs belépve
1.
Felnőtt KÖLCSÖNÖZHETŐ
371 Sz 56
348322
Kiadva ; 2022-01-31-ig ; 1027 nap késés
Weblap
Ismertetők és borítók
antikvarium.hu
:
azolo.hu
:
libri.hu
:
mek.oszk.hu
:
moly.hu
:
oszk.hu
:
Halis István Városi Könyvtár
TextLib
WWW V2.01.01/1675 - InfoKer