2009 májusában dobta piacra egy független játékfejlesztő, Marcus Persson a Minecraft nevű (ma már a Microsoft tulajdonát képező) videojátékot, amely azóta az egyik legnépszerűbb, milliós rajongótáborral bíró program. A Minceraft legnagyobb csábereje a használó szabadsága: a gép végtelennek tetsző,
[>>>]
2009 májusában dobta piacra egy független játékfejlesztő, Marcus Persson a Minecraft nevű (ma már a Microsoft tulajdonát képező) videojátékot, amely azóta az egyik legnépszerűbb, milliós rajongótáborral bíró program. A Minceraft legnagyobb csábereje a használó szabadsága: a gép végtelennek tetsző, jórészt kockákból, erősen stilizált idomokból és alakokból álló virtuális világot generál, ahol a játékos kreativitásától függően alkothat, építhet, barangolhat - persze, ha sikerül "életben" maradnia. A haladó játékosok számára állította össze kötetét Kirsten Kearney játékújságíró, amelyben harminchat mesterépítő mutat be harminchat lélegzetelállító Minecraft-projektet. Számos gyakorlati tanácsot olvashatunk, a platform kiválasztásától a szerszámokon és blokkokon keresztül az építőcsapatokig, majd ezt követik a négy nagy csoportba (Metropolisok; Fantasy királyságok; Futurisztikus vidékek; Történelmi birodalmak) osztott konkrét várostervek, kiegészítőkkel együtt (a 2015-ös állapotában található, romos Csernobil esetében például Ikarusz-buszokat is lehet alkotni). A sok-sok illusztrációval ellátott kötetet név- és tárgymutató zárja. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]