A magát "introvertált kommunikátor"-nak nevező Sylvia Löhken előző kötetében (A csend ereje, 201623022) ahhoz kívánt gyakorlati tanácsokat adni, hogy az introvertált emberek (röviden: intrók) is érvényesülni tudjanak az életben. Legújabb könyvében az intro- és az extrovertált személyiségek között
[>>>]
A magát "introvertált kommunikátor"-nak nevező Sylvia Löhken előző kötetében (A csend ereje, 201623022) ahhoz kívánt gyakorlati tanácsokat adni, hogy az introvertált emberek (röviden: intrók) is érvényesülni tudjanak az életben. Legújabb könyvében az intro- és az extrovertált személyiségek között fennálló sikeres kommunikációt állítja vizsgálatai középpontjába, szót ejtve ugyanakkor az e két csoport között elhelyezkedő centrovertáltakról is. A bevezetőben általánosságban ír a személyiségről és az azt meghatározó tényezőkről, s egy táblázatban sikeres intrókat és extrókat is felsorol. Az első rész az intro- és az extrovertáltak erősségeivel és szükségleteivel foglalkozik, sőt párba rendezi ezeket, leszámol több, az intrókkal és extrókkal kapcsolatos mítosszal, és egy kitekintés foglalkozik a középen álló személyiséggel, vagyis a centrovertáltakkal is. A szerző ír arról, hogyan formál minket a közösség, s miként tudunk "típusunknak megfelelően" boldogulni idegen területeken. A második rész az intrók és az extrók közötti különbségekkel foglalkozik a gyakorlatban, az élet számos területéről hozva példát, ám leghangsúlyosabban a munka világáról, azon belül is a vezetés (menedzsment) és az értékesítés területéről esik szó. Egy hangsúlyos fejezet a státuszkommunikációval foglalkozik. A kötetet intró- és extróteszt, valamint irodalomjegyzék zárja. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]