Hogyan alkalmazhatók a versenyszférában bevált menedzsmentmódszerek a közszférában? Erre kíván válaszolni a Kisilowski házaspár számos külföldi és magyar esettanulmányt is felhasználó kötete, nem titkoltan azzal a szándékkal, hogy a kelet-közép-európai országok számára is használható modellel
[>>>]
Hogyan alkalmazhatók a versenyszférában bevált menedzsmentmódszerek a közszférában? Erre kíván válaszolni a Kisilowski házaspár számos külföldi és magyar esettanulmányt is felhasználó kötete, nem titkoltan azzal a szándékkal, hogy a kelet-közép-európai országok számára is használható modellel szolgáljanak. Ezekben a posztszocialista országokban ugyanis mind a mai napig nem zajlottak le azok a változások, melyek ahhoz szükségesek, hogy a közigazgatási intézmények ügyfélbarát és kiszámítható környezetet teremtsenek az állampolgároknak és intézményeknek az ügyintézéshez, a vállalkozásoknak pedig a tervezhető, versenyképes működéshez. Könyvükben egy komplett stratégiát vázolnak fel, olyan részterületeket ismertetve részletesen, mint a prioritások felállítása, a politikai támogatottság, az ügyfél-elégedettség, a munkatársak motiválása vagy a tudás-infrastruktúra fejlesztése. A szerzőpáros háromszor tíz lépésbe összegyűjtve összegzi is a legfontosabb javaslatait. A kötetet jegyzetek, valamint név- és tárgymutató zárja. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]