A marketing tudományával kapcsolatos alapismeretekbe kínál bepillantást az immár második, átdolgozott kiadásban megjelenő kötet, amelyet szerzői a szakirányú felsőoktatásban részt vevő hallgatók figyelmébe ajánlanak. Miután tisztázták a marketing gazdaságban játszott szerepét, írnak a fogyasztói
[>>>]
A marketing tudományával kapcsolatos alapismeretekbe kínál bepillantást az immár második, átdolgozott kiadásban megjelenő kötet, amelyet szerzői a szakirányú felsőoktatásban részt vevő hallgatók figyelmébe ajánlanak. Miután tisztázták a marketing gazdaságban játszott szerepét, írnak a fogyasztói magatartásról, a piacszegmentációról, célcsoportképzésről és pozícionálásról, a téma piackutatási vonzatairól, a termék és márkapolitikáról, a szolgáltatások különféle marketingfeladatairól, az árképzésről és az értékesítési rendszerről. Ezután olvashatunk a kereskedelem folyamatáról, a személyes értékesítésről, a reklám különböző alapjairól és formáiról, valamint a reklám- és marketingtervezésről. A szerzők az előző kiadáshoz képest nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy az azóta rohamosan elterjedő internet szerepére rávilágítsanak. A könyvet irodalomjegyzék, illetve tárgymutató zárja. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]