Dokumentum  
 
Polc: (Tanulmány)
  [HunMark letöltés] [HunMark ellenőrzés]
Cím: Kommunikációs célok és hatáshierarchiák
Alcím: a marketingkommunikáció általános célja ; hatáshierarchia-modellek - mit várunk el egy reklámkampánytól? ; a fogyasztó döntési vándorlása ; esettanulmány - Banki hitelreklámok ismertsége, kedveltsége és mozgósító hatása
Szerző: Bauer András (1952) ; Csordás Tamás (1985) ; Gáti Mirkó (1985)
Szerz. közl: Gáti Mirkó, Csordás Tamás, Bauer András
Tárgyszó: marketingkommunikáció ; reklámok hatása ; fogyasztói magatartás
Miben: Marketingkommunikáció (2013)
Oldal: p. 57-73.
Halis István Városi Könyvtár
TextLib WWW V2.01.01/1672 - InfoKer