Dokumentum  
 
Polc: (Tanulmány)
  [HunMark letöltés] [HunMark ellenőrzés]
Cím: Alapfogalmak-változások-koncepciók
Szerző: Rekettye Gábor (1944) ; Tóth Tamás
Szerz. közl: Rekettye Gábor, Tóth Tamás
Tárgyszó: marketing ; piac ; külkereskedelem ; külkereskedelmi intenzitás ; szolgáltatások ; nemzetközi marketing ; vállalat ; kontrollálhatóság ; globalizáció ; lokalizáció ; Levitt, Theodore (1925-2006) ; RCA --> Radio Corporation of America ; Tesco-Global Áruházak Zrt. (Budaörs) ; euromarketing ; Suntory Holdings Limited (Tokió) ; etnocentrizmus ; Nissan Motor Company Ltd. (Japán) ; Coca-Cola Company --> The Coca-Cola Company ; glokális stratégia
Miben: Rekettye Gábor : Nemzetközi marketing (2015)
Oldal: p. 29-54.
Halis István Városi Könyvtár
TextLib WWW V2.01.01/1672 - InfoKer