A fiatal amerikai írónő, Allison Dickson debütáló regénye a Kirkus Reviews szerint olyan friss hangot üt meg, amire érdemes odafigyelni, röviden, a könyv Hitchcock-i borzongást ígér. A címszereplő, az emberkerülő Phoebe Miller már időtlen idők óta figyeli a házuk előtt parkoló kék Ford Focust.
[>>>]
A fiatal amerikai írónő, Allison Dickson debütáló regénye a Kirkus Reviews szerint olyan friss hangot üt meg, amire érdemes odafigyelni, röviden, a könyv Hitchcock-i borzongást ígér. A címszereplő, az emberkerülő Phoebe Miller már időtlen idők óta figyeli a házuk előtt parkoló kék Ford Focust. Igazából nem tudná megmondani, hogy a rendszeresen mindig máshol megálló ócska tragacs pontosan mikor jelent meg Lake Forest-i elit utcájukban, ahogy azt sem, hogy a sofőr miért kémkedik utána. Bár naplót vezet a csekély történésekről, el sem tudja képzelni, mi lehet olyan érdekes egy boldogtalan háziasszonyban, aki jégkrémbe és borba fojtja a bánatát, és alig lép ki a házból? A történetben tehát két nő figyeli egymást, de csak az egyikük tudja, miért. Amikor új család költözik a szemközti házba – a jó kedélyű Vicki, aki talán betöltheti a cserfes barátnő szerepét, és jóképű, egyetemre készülő fia, Jake, aki másfajta társasággal szolgál –, Phoebe azon kapja magát, hogy az addigi egyhangú élete megtelik a rég hiányolt izgalommal. Ám most, hogy ennyi minden lefoglalja, már nem figyel az autóban ülő nőre. A titkokkal teli, izgalmas thrillerből kiderül, mire megy ki a játék, és miért érdemes közel tartani a barátainkat, de még náluk is közelebb az ellenségeinket "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]