Vitán felül áll, hogy az Instagram az egyik legmeghatározóbb platform a közösségi média világában; a képmegosztó felület mára egy olyan százmilliós felhasználói körrel bíró jelenséggé vált, ami nem kerülte el a céges világ figyelmét sem. Jodie Cook könyvében erre a jelenségre reflektál, és
[>>>]
Vitán felül áll, hogy az Instagram az egyik legmeghatározóbb platform a közösségi média világában; a képmegosztó felület mára egy olyan százmilliós felhasználói körrel bíró jelenséggé vált, ami nem kerülte el a céges világ figyelmét sem. Jodie Cook könyvében erre a jelenségre reflektál, és feltárja, hogy a sikeres brand-építés mögött milyen titkok és fontos szabályok húzódnak meg. A közösségi média felületei lehetővé teszik, hogy több millió embert érjünk el, de ne kelljen komoly összegeket reklámokra fordítanunk. Ám ahhoz, hogy a kommentelőket, lájkolókat és követőket odavonzzuk profilunkhoz, mindenekelőtt az átlagosnál izgalmasabb, meghökkentőbb vagy éppen következetesebb tartalmat kell összeállítanunk, a folyamatosan változó trendekre időben reagálnunk. Cook könyvét 2021-ben kategóriájában az év legjobbjának ítélték, és elnyerte a The Business Book Awards-ot, belőle a modern üzletekhez, kezdő vagy már régóta működő vállalkozások fejlesztéséhez szükséges ismereteket sajátíthatjuk el. A 125 tanács kategóriák szerint lett a könyvben elrendezve, de hogy ne csak az elméletet és a tippeket olvassuk, Cook nyolc sikeres Insta-brandet is bemutat, olyan startupokat és nagyobb cégeket, melyek vagy valamit forgalmaznak (kisállat kellékek, papír-írószer) vagy maguk jelennek meg termékként (olyan társaságok, melyek aktívan részt vesznek a politikai életben, influenszerként beszállnak a közbeszédbe). A szerző kiemeli, hogy az innovatív és kreatív oldalak csak kellő kitartással, állhatatossággal vihetők sikerre, mivel a követők igénylik a folyamatos interakciókat, figyelni kell visszajelzéseikre. A könyv végén a záró gondolatok után, a mutatókat, valamint a további ajánlott olvasmányok listáját találjuk. Érdeklődő olvasóknak ajánlható könyv. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]