| Cím: |
Szellem a gépben 2.
| | Alcím: |
Marvel kapitány
| | Szerző: |
Maggs, Sam ; Boo, Sweeney |
| Közrem.: |
Breckel, Heather (ill.) ; Peer, Brittany (ill.) ; Kóbor Róbert (ford.) |
| Szerz. közl: |
írta Sam Maggs ; rajz. ... Sweeney Boo ; színek ...: Heather Breckel, ... Brittany Peer ; ford. Kóbor Róbert
| | Kiadás: |
Budapest : Vad Virágok Kvműhely, cop. 2022 |
| Sorozat: |
Marvel-akcióhősök |
| Eto: |
087.6:084.11 ; 087.6:084.11(73)(02.053.2)
| | Tárgyszó: |
képregény, ifjúsági ; Marvel ; képregény ; képregény, amerikai |
| Egys.cím: |
Ghost in the machine (magyar)
| | Cutter: |
M 39
| | ISBN: |
978-963-595-019-5
| | Nyelv: |
magyar
| | Oldal: |
[48] p.
| | UKazon: |
202303122
| | Kivonat: |
A Marvel-akcióhősök fiatalabb képregényolvasóknak szánt sorozatában ismét Marvel kapitány kerül az események középpontjába. A jelen kötet a Szellem a gépben (202221222) folytatását tartalmazza. A virtuális rabságba került kapitány próbálja a legtöbbet kihozni az adott helyzetből, s ha már bekerült
[>>>]
A Marvel-akcióhősök fiatalabb képregényolvasóknak szánt sorozatában ismét Marvel kapitány kerül az események középpontjába. A jelen kötet a Szellem a gépben (202221222) folytatását tartalmazza. A virtuális rabságba került kapitány próbálja a legtöbbet kihozni az adott helyzetből, s ha már bekerült egy játékba, nincs más hátra, csak előre, le kell győzni minden ellenséget, meg kell nyerni minden versenyt és teljesíteni kell minden logikai feladatot. A játékból ugyanis csak úgy tud kitörni, ha az éppen aktuális darabokat végigjátssza. Így Marvel kapitánynak először is egy igen testhezálló játékban, egy verekedős szimulátorban kell helyt állnia. Miután legyőzte a lehető legnagyobb ellenséget is, az autóversenyzés terén is bizonyítania kell. A futamgyőzelmet követően egy MMORPG-be, vagyis egy olyan játékba kerül, amely nyitott világa révén a világ minden tájáról vonzza az online fantasy játékok iránt érdeklődő gamereket. Egy fárasztó küldetés, majd egy logikai feladvány után Marvel kapitány a Minecraft kockavilágában találja magát, de szerencséjére egy segítőre talál a külvilágból, aki innentől kezdve végig mellette marad. Kiderül végül, hogy a titkos bázis rendszere meghibásodott: készített a kapitányról egy digitális másolatot, és az hívta be magához a virtuális térbe az „eredeti kapitányt. Miután megoldódik a probléma, visszatérhet a való világba, hogy aztán egy videójáték-verseny keretein belül verje laposra Vasembert és Víziót. A képregényt rajongóknak ajánljuk. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]
|
|
|