Egy álom adta az ötletet Szlamcsik Máté fiatal szegedi grafikus most megjelenő, eredetileg képregénynek tervezett debütáló regényéhez. A történet középpontjában három jó barát áll: Leó, Ruben és Ámon. A kamasz srácok rendszeresen játszanak fantasy szerepjátékot, azt azonban a legvadabb álmukban sem
[>>>]
Egy álom adta az ötletet Szlamcsik Máté fiatal szegedi grafikus most megjelenő, eredetileg képregénynek tervezett debütáló regényéhez. A történet középpontjában három jó barát áll: Leó, Ruben és Ámon. A kamasz srácok rendszeresen játszanak fantasy szerepjátékot, azt azonban a legvadabb álmukban sem gondolnák, hogy egyszer tényleg egy olyan világba csöppennek, amely teli van fantasztikus lényekkel. Az egész nyári kaland úgy veszi kezdetét, hogy Leó nagyanyja megtiltja a fiúnak, hogy az bemenjen a nagyapja dolgozószobájába. A nagyapa azonban nyomtalanul eltűnt, így persze a fiúk nem tudnak parancsolni a kíváncsiságuknak. De vajon hova is vezetnek a jelek? Mi az a Kulipintyó? Milyen lények népesítik be „az eltűnt kori fogadót és környékét? És vajon sikerül megtalálni Leó nagyapját?... A regény az igazi barátság, a család, az összetartás fontosságára tanítja a kamaszokat, ezen kívül pedig egy izgalmas világot mutat be. A történetet a szerző fekete-fehér rajzai kísérik. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]