A Jeff Bezos név valószínűleg nem sok magyarnak mond valamit. Pedig 1999-ben a Time magazin az Év Emberének választotta. Akkor még Cadabra.com névre hallgató cégét 1994-ben alapította, a saját seattle-i garázsában. A később Amazon.com-ra átkeresztelt, immár húsz éve működő webáruház azóta hatalmas
[>>>]
A Jeff Bezos név valószínűleg nem sok magyarnak mond valamit. Pedig 1999-ben a Time magazin az Év Emberének választotta. Akkor még Cadabra.com névre hallgató cégét 1994-ben alapította, a saját seattle-i garázsában. A később Amazon.com-ra átkeresztelt, immár húsz éve működő webáruház azóta hatalmas utat járt be, és napjainkra az egyik legnagyobbnak számít világszerte. Egy hasonlattal élve olyan forradalmi mértékben alakította át a könyvkereskedelmet, mint annak idején a futószalag a gyártási módszereket. Kezdetben csak könyveket forgalmazott, mára már DVD-ket, zenei CD-ket, e-könyveket, számítógépes programokat, komputer- és videojátékokat, elektromos berendezéseket, ruházati cikkeket, bútorokat, ételt és még sok mást is. A cégnek tavaly 61 milliárd dolláros bevétele volt (ez közel 100 százalékos változás 2008-hoz képest), és világszerte több mint kilencvenezer embernek ad munkát. Jeff Bezos és a cég történetét, vállalati kultúráját mutatja be Brad Stone kötete. Megtudhatjuk, hogyan lett viszonylag gyorsan, 2001-re a cég nyereséges, és a szerző számos olyan kulisszatitkot is elárul, amelyek eddig szigorúan őrzött információk voltak, ám a cég volt alkalmazottai megosztották vele. A napjaink világgazdaságának megértését is elősegítő kötet jegyzetekkel és mutatóval zárul. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]