Cím: |
Válogatás a felnőttoktatás elméletének külföldi szakirodalmából
| Részjelzés: |
2. köt.
| Közös adat: |
Andragógiai szöveggyűjtemény (1983) |
Közrem.: |
Maróti Andor (szerk.) |
Szerz. közl: |
szerk. Maróti Andor
| Megjelent: |
1997
| Eto: |
374.7
| Szakjel: |
374
| Cutter: |
A 59
| ISBN: |
963-18-7631-4
| Oldal: |
204 p.
| Megj.: |
Bibliogr. a tanulmányok végén
| UKazon: |
9706017
| Analitika: |
Olechowski, Richard : A folytonos nevelés elvének tapasztalati megalapozása Ruddock, Ralph : Társadalmi tényezők a felnőttoktatásban Freire, Paulo : Az elnyomottak pedagógiája Suchodolski, Bogdan : A humanista oktatás tragédiája Jarvis, Peter : A felnőttek oktatásának elméleti távlatai Brookfield, Stephen : Oktatói szerepek és oktatási stílusok Galbraith, Michael W.: A hatékony segítő munka kilenc alapelve Payne, Nancie : A tanulási készségek zavarával küszködő felnőttek tanulmányainak segítése Apps, Jerold W. : A felnőttek tanításának mestersége Brookfield, Stephen : Miért nem tudom ezt megérteni? Tennant, Mark : Tanulási stílusok Tough, A. M. : Az önálló tanulás: elmélet és gyakorlat Moore, Michael Graham: Az önálló tanulás elméletéről Siegrist, Marco : Kulcsképességek Siebert, Horst : Tézisek és anyagok a didaktikához és módszertanhoz Siebert, Horst : Egy reflexív didaktika szempontjai Siebert, Horst : Konstruktivista fordulat a pedagógiában Lenz, Werner : A társadalom és a képzés modernizálása Finger, Matthias : Szüksége van-e a felnőttoktatásnak filozófiára? Czerniawska, Olga : Matthias Finger a felnőttnevelésről „a korszerűség válságában"
[<<<]
|
|
|
Halis István Városi Könyvtár
TextLib WWW V2.01.01/1675 - InfoKer