Összeszokott szerzőpáros Bauer András és Berács József, akiknek közös marketing tankönyve elsőként 1992-ben jelent meg az Aula Kiadónál, majd a változások hatására újabb és újabb kiadásokat ért meg (legutóbb Marketing alapismeretek - 201506066 - címmel). Most itt a negyedik, átdolgozott kiadás, az
[>>>]
Összeszokott szerzőpáros Bauer András és Berács József, akiknek közös marketing tankönyve elsőként 1992-ben jelent meg az Aula Kiadónál, majd a változások hatására újabb és újabb kiadásokat ért meg (legutóbb Marketing alapismeretek - 201506066 - címmel). Most itt a negyedik, átdolgozott kiadás, az Akadémiai Kiadó gondozásában, köszönhetően annak, hogy időközben jelentős jogszabályi változások történtek. Elfogadták ugyanis az új Polgári törvénykönyvet és az új médiatörvényt, de a felsőoktatásban is jelentős átalakulások voltak. A szerzők elsőként tisztázzák a marketing gazdaságban játszott szerepét, majd írnak a marketingtudásról, a fogyasztói magatartásról, a szervezetek beszerzési magatartásáról, a marketingstratégiáról, az új termékek fejlesztéséről, a termék és márkapolitikáról. Olvashatunk az árképzésről és értéknövelésről, az értékesítési rendszerről és az ellátásilánc-menedzsmentről, az integrált marketingkommunikációról, valamint a marketingszervezeti megoldásokat, főbb humán feladatokat is bemutatják a szerzők. A könyvet irodalomjegyzék, fogalomtár, illetve tárgy-, név- és cégmutató, valamint magyar-angol szószedet zárja. Elsősorban a szakirányú felsőoktatásban részt vevő hallgatók figyelmébe ajánlható kiadvány. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]