| Cím: |
Kreatív gyermeknevelés finn módra
| | Alcím: |
[a Kids'Skill módszer megalkotójának legújabb könyve]
| | Szerző: |
Furman, Ben (1953) |
| Közrem.: |
Fehér Tilla (ford.) |
| Szerz. közl: |
Ben Furman ; [ford. Fehér Tilla]
| | Kiadás: |
Miskolc : Z-Press ; [Budapest] : Antener, cop. 2024 |
| Eto: |
37.018.1 ; 159.922.7 ; 371.322.9 ; 371.3 (480)
| | Tárgyszó: |
Finnország ; készségalapú gyermeknevelés |
| Egys.cím: |
Ben Furman & Lasten haasteet taidoiksi (magyar)
| | Szakjel: |
370
| | Cutter: |
F 95
| | ISBN: |
978-615-6167-22-4
| | Nyelv: |
magyar
| | Oldal: |
221 p.
| | Megj.: |
Bibliogr.: p. 219-221.
| | UKazon: |
202416023
| | Kivonat: |
Szülőknek és gondviselőknek írta könyvét Ben Furman, hogy egy merőben új szemlélet jegyében könnyítse meg a gyereknevelést. Ez a készségalapú megközelítés, amelyekkel segíteni lehet a gyermekeknek túljutni a kihívásokon és a nehézségeken. Ez a megkülönböztetés nem hibáztatja a szülőket, helyette
[>>>]
Szülőknek és gondviselőknek írta könyvét Ben Furman, hogy egy merőben új szemlélet jegyében könnyítse meg a gyereknevelést. Ez a készségalapú megközelítés, amelyekkel segíteni lehet a gyermekeknek túljutni a kihívásokon és a nehézségeken. Ez a megkülönböztetés nem hibáztatja a szülőket, helyette olyan gyakorlati eszközöket kínál, amelyeket alkalmazva segítő beszélgetéseket folytathatnak gyermekeikkel úgy, hogy új készségeket elsajátítva juthassanak túl a kihívásokon. A szerző elsőként felvázolja ezt a fajta megközelítést, majd számtalan történet és valós példa felhasználásával mutatja be, hogyan fordíthatjuk a kihívásokat készségekké, miként motiválhatjuk a gyereket, hogyan építhetjük be a mindennapokba a készségalapú megközelítést. A gyakorlatra rátérve olyan konkrét problémák, kihívások készségalapú kezeléséhez ad ötleteket, mint a szelektív evés, a bepisilés, a kutyáktól való rettegés, a körömrágás, a káromkodás, a koncentrációs probléma, a testvérek közötti rivalizálás, a dühkitörés, a játékfüggőség, a depresszió, a hajtépkedés, a hisztirohamok, a bántalmazás, a tikkelés vagy az ujjszopás. A végén a szerző röviden kitér arra is, hogy az iskolában miként alkalmazható a készségalapú megközelítés. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]
|
|
|