A Villámolvasás a gyakorlatban (legutóbb: 201614002) című sikerkönyv szerzője ezúttal kifejezetten a diákokat célozza meg legújabb kötetével, annak érdekében, hogy tanuljanak meg tanulni, és tegyék mindazt élvezetes elfoglaltsággá. A legtöbb gyereknek ugyanis kínszenvedés a tanulás, és semmi
[>>>]
A Villámolvasás a gyakorlatban (legutóbb: 201614002) című sikerkönyv szerzője ezúttal kifejezetten a diákokat célozza meg legújabb kötetével, annak érdekében, hogy tanuljanak meg tanulni, és tegyék mindazt élvezetes elfoglaltsággá. A legtöbb gyereknek ugyanis kínszenvedés a tanulás, és semmi élvezet sincs benne, de a szerző szerint azért, mert nem jól tanulnak. Az előszóban röviden bemutatja saját élettörténetét: annak idején ugyanis ő is tanulási nehézségekkel küszködött, a középiskolát éppen, hogy csak el tudta végezni, de aztán rátalált egy tanulást segítő módszerre, és mára már egyetemen tanít, szakterülete pedig a tanulási stratégiák. Elmondja a gyerekeknek, hogyan olvassák a könyvet, hogy miért fontos a jó tanulási módszer, hogy mi kell a módszer elsajátításához, és hogy mik a probléma alapjai. Bemutatja a tanulás biológiai hátterét, az agyféltekék szerepét, majd az ún. bekapcsoló technikákat ismerteti, a vágyak és céloktól a pozitív gondolkodáson és az ún. elmetérképezésen át a tanulási szokásokig, amelyek összességében ahhoz szükségesek, hogy összekapcsolják a két agyféltekét, így könnyítve meg a tanulás folyamatát. A kötetet néhány színes ábra és a felhasznált irodalom listája zárja. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]