Cím: |
Szociálpedagógia
| Alcím: |
szöveggyűjtemény
| Közrem.: |
Kozma Tamás (szerk.) ; Tomasz Gábor (szerk.) ; Csőregh László (ford.) |
Szerz. közl: |
szerk., [vál. és a bev. tanulmányt írta] Kozma Tamás, Tomasz Gábor ; [ford. Csőregh László et al.]
| Kiadás: |
Budapest : Osiris + Educatio, 2000 |
Sorozat: |
Osiris tankönyvek |
Eto: |
37.013.42 ; 364.442(075.8)
| Szakjel: |
370
| Cutter: |
Sz 86
| ISBN: |
963-379-687-3
| Nyelv: |
magyar
| Oldal: |
416 p.
| Megj.: |
Bibliogr. a jegyzetekben
| UKazon: |
200010083
| Analitika: |
Niemeyer, Christian : A weimari szociálpedagógia keletkezése és válsága Natorp, Paul : Nevelés és közösség Nohl, Hermann : Nevelési szándék az állami ifjúságvédelemben Schlieper, Friedrich : A szociális nevelés értelme és a szociálpedagógia feladatköre Tuggener, Heinrich : Szociális munka Mollenhauer, Klaus : A szociálpedagógia eredete az ipari társadalomban Wroczyński, Ryszard : A társadalompedagógia területe és feladatai A Szabad Tanítás Kongresszusának naplója Imre Sándor : Nemzetnevelés Nemes Lipót : A kültelki gyermekek élete és jövője Somogyi József : Iskolaügy és tehetségvédelem Illyés Gyula : Lélek és kenyér Zilahy Lajos : Kitűnőek iskolája Karácsony Sándor : Kísérleti parasztgimnázium Földesen Jankovits Miklós : Iskolai nevelésügyi állapotrajzok jelentősége a fővárosban A Bolyai és a Györffy Kollégium Thiersch, Hans : Szociálpedagógia és neveléstudomány Thole, Werner : Szociálpedagógia két különböző színtéren Rauschenbach, Thomas : Szociálpedagógia - tudományos diszciplína előkép nélkül Müller, C. Wolfgang : Mi az ifjúsági munka? Mollenhauer, Klaus : Mi az ifjúsági munka? Thiersch, Hans : A sorsukra hagyott fiatalok Münchmeier, Richard : A szociálpedagógia a jövőjét keresi Giesecke, Hermann : Iskola és szociálpedagógia Winkler, Michael : A modern társadalom és szociálpedagógiája Böhnisch, Lothar : A gyermek- és ifjúkor szociálpedagógiája Illich, Ivan : Az iskola fenomenológiája Freire, Paulo : Az elnyomottak pedagógiája
[<<<]
|
|
|
Halis István Városi Könyvtár
TextLib WWW V2.01.01/1675 - InfoKer