Dokumentum
Polc:
(Könyv)
(2 Példány)
---Művelet---
Felkutat
Megoszt
---Keresés---
Ugyanilyen cím
Cím:
A történelmi gondolkodás fejlesztése
Alcím:
válogatott tanulmányok
Szerző:
Kojanitz László
Közrem.:
Karl-Franzens-Universität (Graz) (rend.)
;
Historical consciousness - Historical thinking - Historical culture (mt.)
Szerz. közl:
Kojanitz László
Kiadás:
Szeged : Belvedere Meridionale, 2021
Sorozat:
Modern történelemoktatás
Eto:
371.3
;
372.893
;
93/99
;
316.63
Táblázat
Kód
Magyarázat
ETO jelzet:
371.3
Fő
371.3
oktatási módszerek ; módszerek, oktatási ; okatás formái ; tanulás formái ; oktatási segédkönyvek ; segédkönyvek, oktatási ; didaktika ; pedagógia
ETO jelzet:
372.893
Fő
372.893
történelem/tantárgy
ETO jelzet:
93/99
Fő
93/99
történelem
ETO jelzet:
316.63
Fő
316.63
társadalmi tudat ; tudat, társadalmi
Szakjel:
371
Cutter:
K 63
ISBN:
978-615-6060-41-9
Nyelv:
magyar
Oldal:
274 p.
Megj.:
A 2020 áprilisában a grazi egyetem által rendezett "Történelmi tudat-történelmi gondolkodás-történelmi kultúra" című konferencia előadásainak szerk. anyaga ; Bibliogr. fejezetenként
UKazon:
202117026,
Analitika:
A tevékenység- és képességcentrikus történelemtanítás
Egy meg nem valósult terv 1992-ből a szakképző iskolák történelemtanításának megújítására
Új történelm programok fejlesztése
A kérdésorientált (inquiry bases) történelemtanítás összekapcsolása az IKT adta lehetőségekkel
[>>>]
A tevékenység- és képességcentrikus történelemtanítás
Egy meg nem valósult terv 1992-ből a szakképző iskolák történelemtanításának megújítására
Új történelm programok fejlesztése
A kérdésorientált (inquiry bases) történelemtanítás összekapcsolása az IKT adta lehetőségekkel
A forrásfeldolgozástól a kutatásalapú tanulásig
A történelmi gondolkodás fejlesztésének irányzataia
A diákok gondolkodásának fejlődése a történelemtanulás eredményeként
A történetmeséléstől a reflektív történetszemléletig
A diákok esszéinek elemzése a kauzális összefüggések bemutatása szempontjából
A történelmi gondolkodás fejlesztése az Újgenerációs tankönyvekkel
A történelmi interpretáció fogalmának tanítása
A történelmi interpretáció és az oral history az oktatásban
Az értelmező kulcsfogalmak tanítása és tanulása: az okok
Az értelmező kulcsfogalmak tanítása és tanulása: a változások
A történelmi tudat fejlesztésének jelentősége és problémái
A történelmi tudat fejlesztésének feltételei Magyarországon
[<<<]
Pld.
Raktár
Rakt.jelzet
Lelt.szám
Info
Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa
:
2 kölcsönözhető; ebből
2 elvihető
1.
Felnőtt KÖLCSÖNÖZHETŐ
371 K 63
354072
Kölcsönözhető
2.
Felnőtt KÖLCSÖNÖZHETŐ
371 K 63
363135
Kölcsönözhető
Weblap
Ismertetők és borítók
antikvarium.hu
:
azolo.hu
:
libri.hu
:
mek.oszk.hu
:
moly.hu
:
oszk.hu
:
Halis István Városi Könyvtár
TextLib
WWW V2.01.01/1675 - InfoKer