| Cím: |
Meggyőztél!
| | Alcím: |
hogyan bizonyítsd be hozzáértésedet és nyerd meg az embereket
| | Szerző: |
Nasher, Jack (1979) |
| Közrem.: |
Leyrer Ginda (ford.) |
| Szerz. közl: |
Jack Nasher ; [ford. Leyrer Ginda]
| | Kiadás: |
[Budapest] : Trivium, cop. 2022 |
| Eto: |
159.923.2 ; 65.013 ; 316.62 ; 316.77
| | Tárgyszó: |
személyiségfejlesztés ; társadalmi viselkedés ; szociálpszichológia ; társadalomlélektan ; interperszonális kapcsolatok ; személyközi kapcsolatok ; testbeszéd ; mimika ; öntudat ; személyiség formálása ; meggyőzés ; meggyőzés, szociálpszichológia ; meggyőzés, kommunikáció ; munkalélektan |
| Egys.cím: |
Convinced! (magyar)
| | Szakjel: |
150
| | Cutter: |
N 36
| | ISBN: |
978-615-6346-19-3
| | Nyelv: |
magyar
| | Oldal: |
263, [4] p.
| | Megj.: |
Bibliogr. a jegyzetekben: 223-259.
| | UKazon: |
202405007
| | Kivonat: |
A gyakorlati élet alapszabályára hívja fel a figyelmet Jack Nasher rögtön a fülszövegben: nem elég egy területen tehetségesnek, felkészültnek, képzettnek, kompetensnek lenni - el is kell tudni adni magunkat mint szakembert. El kell tudni hitetni, hogy valóban mi vagyunk a legjobb választás saját
[>>>]
A gyakorlati élet alapszabályára hívja fel a figyelmet Jack Nasher rögtön a fülszövegben: nem elég egy területen tehetségesnek, felkészültnek, képzettnek, kompetensnek lenni - el is kell tudni adni magunkat mint szakembert. El kell tudni hitetni, hogy valóban mi vagyunk a legjobb választás saját szakterületünkön - képesnek kell lenni "eladni" magunkat ahhoz, hogy valóban profitálhassunk a tudásból, amelynek a birtokában vagyunk. Nasher arra tanít meg, hogy ezt miként tegyük. Az első részben rávilágít, mi a különbség a tényleges és az észlelt kompetencia között (nem titok: az utóbbi fog számítani). Majd részletekbe menően beavat abba, hogyan építsük fel sikeres szakmai imázsunkat. Elmagyarázza, hogyan érjük el, hogy várakozással tekintsenek ránk (és aztán mindenkit elkápráztassunk); hogyan használjuk az asszociációt mint kommunikációs fogást; miként keretezzük kompetenciánkat; hogy kommunikáljunk úgy verbális és nonverbális módon, mint egy hiteles szakember; milyen módszerekkel növeljük népszerűségünket és vonzerőnket (behozhatatlan előny a karcsúság és ápoltság - mindkét nemnél); hogyan éljünk a "szimbólumok" erejével (itt olyanokra gondol a szerző, mint a céges autó, az asszisztens, vagy a bekeretezett oklevelek az iroda falán). A magabiztosságra és evidens sikerre kalibráló tanácsadó kötetet azok fogják haszonnal forgatni, akikhez illik a tudatosan felépített amerikai biznisz-stílus. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]
|
|
|