Cím:
Iskola és társadalom
Alcím:
szöveggyűjtemény
Közrem.:
Meleg Csilla (összeáll.)
Szerz. közl:
összeáll. és bevezetővel ell. Meleg Csilla
Kiadás:
Budapest + Pécs : Dialóg Campus, cop. 2003
Sorozat:
Conpendiarium
Eto:
37.06 ; 37.014.7(439)(082)
Szakjel:
370
Cutter:
I 74
ISBN:
963-9542-04-0
Nyelv:
magyar
Oldal:
477 p.
Megj.:
Bibliogr. a jegyzetekben és a tanulmányok végén ; Bibliogr. a jegyzetekben
UKazon:
200322061
Analitika:
Bourdieu, Pierre : Az oktatási rendszer ideológikus funkciója Bourdieu, Pierre : Az iskolai kiválóság és a francia oktatási rendszer értékei Bourdieu, Pierre : Vagyoni struktúrák és reprodukciós stratégiák Lawton, Denis : Társadalmi osztály és az iskoláztatás esélye: a demográfiai tények Bernstein, Basil : Az iskolai tudásanyag osztályozásáról és kereteiről (framing) Mollenhauer, Klaus : Szocializáció és iskolai eredmény Douglas, J. W. B. : A tanulók képességek szerinti elosztása Coleman, James Samuel: Iskolai teljesítmény és versenystruktúra Bernstein, Basil : Nyelvi szocializáció és oktathatóság Ferge Zsuzsa : A társadalmi struktúra és az iskolarendszer közötti néhány összefüggés Gazsó Ferenc : Az esélyegyenlőtlenségek és az iskolarendszer Róbert Péter : Egyenlőtlen esélyek az iskolai képzésben Pataki Ferenc : Az iskolaügy szociálpszichológiai dimenziói Andor Mihály : Dolgozat az iskoláról Pap Mária : A szociális helyzet és a beszéd összefüggései az iskoláskor kezdetén Szabó László Tamás : A „rejtett tanterv" Meleg Csilla : Egészségérték és intézményes befolyásolás Háber Judit : Pedagógusok Háber Judit : A pedagógusnők helyzete, egy pálya elnőiesedése Kuczi Tibor : A pedagógusszerep néhány szociológiai jellemzője Horváth Attila : Orvosok - pedagógusok Boreczky Ágnes : Egy letűnt világ árnyai Gazsó Ferenc : A társadalmi folyamatok és az oktatási rendszer Kozma Tamás : Szabadság vagy igazság?
[<<<]
Halis István Városi Könyvtár
TextLib WWW V2.01.01/1675 - InfoKer