Cím: |
Szemelvények a tanulási zavarok köréből
| Közrem.: |
Torda Ágnes (szerk.) ; Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskola (Budapest). Általános Gyógypedagógiai Tanszék (közread.) |
Szerz. közl: |
szerk. Torda Ágnes ; [közread. a ] Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskola
| Kiad. jel: |
2. váltlan kiad.
| Kiadás: |
Budapest : Nemzeti Tankvk., 1993 |
Eto: |
376(082) ; 159.95(082)
| Tárgyszó: |
tanulási zavarok |
Szakjel: |
376
| Cutter: |
Sz 56
| Nyelv: |
magyar
| Oldal: |
203 p.
| Megj.: |
Kézirat
| Analitika: |
Gaddes, William H. : A tanulási zavarok előfordulásának felmérése és etiológiája Fritz, Annemarie : Minimális cerebrális diszfunkciós gyermekek tanulási gyengeségének kognitív és motivációs okai Rourke, Byron Patrick: Az iskolai teljesítmények mintázat-változatainak neuropszichológiai jelentősége Ayres, Anna Jean : Az integrációs folyamat Affolter, Félicie : Az észlelési funkciók zavartalan és patológiás fejlődésének szempontjai Bauer, Hildegard : A primér észlelési folyamatok fejlődése és jelentősége a testi fogyatékosok beszédfejlődésében Affolter és munkatársai nyomán Fröhlich, Andreas D. : Gondolatok az észlelési és mozgásképesség összefüggéséről testi fogyatékosoknál Wolfensberger-Haessin: A szeriális észlelési gyengeség, egy kevéssé ismert zavar POS gyermekeknél Hammill, Donald D. : A Frostig vizuális percepciós teszt és fejlesztő program áttekintése Schmitz, Gudrun : A vizuális percepciós fejlesztésére szolgáló Marianne Frostig program tapasztalatai Alston, Jean : A kézírási készségek szekvenciája és szerkezete McKinlay, Ian A. : Ügyetlen gyerekek
[<<<]
|
|
|
Halis István Városi Könyvtár
TextLib WWW V2.01.01/1675 - InfoKer