Dokumentum
Polc:
(Könyv)
(1 Példány)
---Művelet---
Felkutat
Megoszt
---Keresés---
Ugyanilyen cím
Cím:
Iskolák a fenntartható jövőért
Szerző:
Varga Attila (1974)
Közrem.:
Eötvös Loránd Tudományegyetem (Budapest) (közread.)
Szerz. közl:
szerző Varga Attila ; [közread. az] ELTE PPK
Kiadás:
Budapest : ELTE PPK + L'Harmattan, 2022
Sorozat:
Kívülbelül
Eto:
372.850.4
;
37.018.2
;
159.9
;
504.06
;
504.03
;
37.033
Táblázat
Kód
Magyarázat
ETO jelzet:
372.850.4
Fő
372.850.4
372.850.4
ETO jelzet:
37.018.2
Fő
37.018.2
iskolai nevelés ; nevelés, iskolai
ETO jelzet:
159.9
Fő
159.9
pszichológia ; lélektan
ETO jelzet:
504.06
Fő
504.06
környezetvédelem
ETO jelzet:
504.03
Fő
504.03
társadalmi ökológia ; ökológia, társadalmi
ETO jelzet:
37.033
Fő
37.033
nevelés és oktatás a természet tanulmányozásával és megfigyelésével
Tárgyszó:
ökoiskola
;
fenntarthatóságra nevelés
Szakjel:
371
Cutter:
V 37
ISBN:
978-963-414-894-4
Nyelv:
magyar
Oldal:
233 p.
Megj.:
Bibliogr.: p. 193-224. és a lábjegyzetekben.
UKazon:
202225043
Analitika:
Pedagógia a jövőért
A fenntarthatóságra nevelés jelentőségéről és jelentéktelenségéről
A fenntarthatóságra nevelés fő kihívásai
Az oktatás alapértékeinek megkérdőjelezése
A fenntarthatóság fogalmának paszticitása
A fenntarthatóságra nevelés eredményességének mérhetősége
[>>>]
Pedagógia a jövőért
A fenntarthatóságra nevelés jelentőségéről és jelentéktelenségéről
A fenntarthatóságra nevelés fő kihívásai
Az oktatás alapértékeinek megkérdőjelezése
A fenntarthatóság fogalmának paszticitása
A fenntarthatóságra nevelés eredményességének mérhetősége
A fenntarthatósággal kapcsolatos alapvető gondolkodásbeli kihívások
A pedagógusszerep értelmezése a fenntarthatóságra nevelésben
A fenntarthatóságra nevelés modellje
Fenntarthatóságra nevelés és innováció
Fentarthatóság és innováció
A fenntarthatóságra nevelés és az oktatási innovációk
A fenntarthatóságra nevelés és az implementáció
Az implementációról általában
Fenntarthatóságra nevelési fejlesztések implementációja
A fenntarthatóságra nevelés kapcsolata más pedagógiai törekvésekkel
Hátránykompenzáció
Természettudományos és műszaki, informatikai nevelés
Globális felelősségvállalásra nevelés
Egyéb jelzős nevelések
A fenntarthatóságra nevelés oktatáspolitikai háttere
Nemzetközi oktatspolitikai folyamatok
Az ENSI-hálózat
Magyarországi oktatáspolitikai folyamatok
Iskolák a jövőért
A fenntarthatóságra nevelés egészintézményes megközelítése
Az egészintézményes megközelítés jellemzői
Intézményenként eltérő megvalósítás
A "rejtett tanterv" integrálása
Az egészintézményes megközelítés területei
Az egészintézményes megközelítés a nemzetközi oktatáspolitikai színtéren
Az egészintézményes megközelítés helyzete a magyar oktatásirányításban
A magyarországi Ökoiskola-hálózat
A hálózat alapjellemzői és működése
Az Ökoiskola-hálózat működésének eredményei
Az Ökoiskola-hálózat hatása a diákok környezettudatosságára
Az Ökoiskola-hálózat eredményeinek általános értékelése
Az egészintézményes megközelítés helyzete a teljes magyar iskolarendszerben
Általános trendek
Jogszabályi keretek és finanszírozás
Pedagógusképzés és szakmai fejlődés
A megvalósítás keretei, implementációs javaslatok
A jövő iskolái
Az Ökoiskola cím kritériumrendszere, 2019
Ökoiskolamonitoring-kérdőív, 2016
[<<<]
Pld.
Raktár
Rakt.jelzet
Lelt.szám
Info
Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa
:
1 kölcsönözhető; ebből
1 elvihető
Nincs belépve
1.
Felnőtt KÖLCSÖNÖZHETŐ
371 V 37
363920
Kölcsönözhető
Weblap
Ismertetők és borítók
antikvarium.hu
:
azolo.hu
:
libri.hu
:
mek.oszk.hu
:
moly.hu
:
oszk.hu
:
Halis István Városi Könyvtár
TextLib
WWW V2.01.01/1675 - InfoKer