Cím: |
Az Instagram sztori bennfentes szemmel
| Alcím: |
hogyan alakította át az Instagram az üzletet, a kultúrát és az egész életünket
| Szerző: |
Frier, Sarah |
Közrem.: |
Babits Péter (ford.) |
Szerz. közl: |
Sarah Frier ; [ford. Babits Péter]
| Kiadás: |
Pécs : Alexandra, 2020 |
Eto: |
316.7 ; 316.774 ; 681.324Internet ; 061.5(73)Instagram
| Tárgyszó: |
internet ; közösségi média ; Instagram ; információ |
Egys.cím: |
No filter (magyar)
| Szakjel: |
301
| Cutter: |
F 93
| ISBN: |
978-963-447-751-8
| Nyelv: |
magyar
| Oldal: |
447 p.
| Megj.: |
Bibliogr. a jegyzetekben: p. 401-424.
| UKazon: |
202021019
| Kivonat: |
A 2010-ben Kevin Systrom és Mike Krieger által alapított, majd két évvel később a Facebook által felvásárolt Instagram valahogy olyan mértékben, olyan forradalmi módon alakította át világunkat, mint tíz évvel korábban maga a Facebook. Egy fényképek és rövid videók megosztásán alapuló közösségi
[>>>]
A 2010-ben Kevin Systrom és Mike Krieger által alapított, majd két évvel később a Facebook által felvásárolt Instagram valahogy olyan mértékben, olyan forradalmi módon alakította át világunkat, mint tíz évvel korábban maga a Facebook. Egy fényképek és rövid videók megosztásán alapuló közösségi hálózatról van szó, melynek ma már több mint egymilliárd felhasználója van – magánszemélyek, közszereplők, vállalatok és civil szervezetek egyaránt. Az alkalmazás immár annyira összefonódik mindennapi életünkkel, hogy a vállalat története sem különíthető el ránk gyakorolt hatásaitól. Az Instagram (röviden egyszerűen csak Insta) eszköz lett, mely a kultúrára gyakorol hatást, a relevanciát méri – az iskolákban, a közös érdeklődésen alapuló közösségekben, az egész világon. Hírességek, influenszerek tudatosan használják a közösségi felületet, hogy követőkre tegyenek szert, és természetesen a cégek is igyekeznek minél inkább kihasználni ezt a lehetőséget. De vajon hogyan is indult az Instagram? Mi volt a cégalapítók célja? Milyen fontos változások történtek később? Hogyan történt a 2012-es felváráslás? Mi mozgatta a Facebookot, és annak vezérigazgatóját, Mark Zuckerberget az egymilliárd dolláros üzleti tranzakcióra? Milyen tőkeemelések, vezetőváltások kísérték a cég történetét? Milyen hatást gyakorolt a cégre a Facebook üzleti modellje, s milyen konfliktusokat generált? Milyen szerepe volt az Instának a Cambridge Analytica-botrányban és Zuckerberg szenátusi meghallgatásban? Miként zajlott a cégvezetők 2018-as távozása? Hogyan forgatta fel gyökerestül életünket, szokásainkat, kapcsolatainkat, üzletpolitikánkat az Instagram? Hogyan is használják ezt a felületet az influenszerek arra, hogy befolyásolják: mit eszünk, mit iszunk, mit hordunk? Ezekre a kérdésekre keresi a választ Sarah Frier technológiai újságíró, aki régóta foglalkozik a Facebookkal és az Instagrammal, s számos interjút készített, hogy a bennfentesek szemével is be tudja mutatni „a nagy Instagram-sztorit. A kötetet jegyzetek, valamint név- és tárgymutató zárja. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]
|
Pld. |
Raktár |
Rakt.jelzet |
Lelt.szám |
Info |
---|
Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa : 1 kölcsönözhető; ebből 1 elvihető | 1. | Felnőtt KÖLCSÖNÖZHETŐ | 301 F 93 | 350045 | Kölcsönözhető | Rigyác : 1 kölcsönözhető; ebből 1 elvihető | 2. | | 301 F 93 | NK038807 | Kölcsönözhető |
|
|