Dokumentum  
 
Polc: (Könyv) (1 Példány)
  [HunMark letöltés] [HunMark ellenőrzés]
Cím: Marketingtervezés
Szerző: Keszey Tamara (1973) ; Gyulavári Tamás (1971)
Szerz. közl: Keszey Tamara, Gyulavári Tamás
Kiadás: Budapest : Akad. K., 2016
Sorozat: Marketing szakkönyvtár
Eto: 658.8(075.8) ; 658.8.012.2(075.8) ; 658.82
Tárgyszó: marketingtervezés ; marketing
Szakjel: 658
Cutter: K 43
ISBN: 978-963-05-9821-7
Nyelv: magyar
Oldal: 197 p.
Megj.: Bibliogr.: p. 192-197.
UKazon: 201703034
Kivonat: A magyar gazdasági viszonyokat is szem előtt tartva mutatja be a marketingtervezés területét a Corvinus Egyetem két oktatója: Keszey Tamara és Gyulavári Tamás kötete. A marketingterv célját és a tervezés folyamatát általánosságban bemutató bevezetés után röviden ismertetik a marketingterv általános felépítését. Ezt követően részletesen foglalkoznak annak egyes elemeivel, a vezetői összefoglalótól a helyzetelemzésen, a vevők elemzésén, a marketingcélokon, az alap- és részstratégiákon, a marketingeszközök tervezésén, az erőforrás- és időterven keresztül az ellenőrzésig és visszacsatolásig. Az utolsó fejezet a marketingterv megfelelő prezentálását ismerteti. A magyarázó ábrákkal és táblázatokkal ellátott szakkönyv bibliográfiával zárul. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
Pld. Raktár Rakt.jelzet Lelt.szám Info
Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa 
1 kölcsönözhető; ebből 1 elvihető info
1.Felnőtt KÖLCSÖNÖZHETŐ658 K 43332897Kölcsönözhető
WeblapIsmertetők és borítók
antikvarium.hu:
azolo.hu:
libri.hu:
mek.oszk.hu:
moly.hu:
oszk.hu:
Halis István Városi Könyvtár
TextLib WWW V2.01.01/1675 - InfoKer