Elsősorban azoknak ajánlható ez a Horváth Magyary Nóra által összeállított kötet, akik haladó szinten foglalkoznak PR-ral, és ismereteiket szeretnék bővíteni: a kiadványban ugyanis csupa olyan tanulságos esettanulmány kapott helyet, amelyet a szakmában már komoly tapasztalatot szerzett, sikeres
[>>>]
Elsősorban azoknak ajánlható ez a Horváth Magyary Nóra által összeállított kötet, akik haladó szinten foglalkoznak PR-ral, és ismereteiket szeretnék bővíteni: a kiadványban ugyanis csupa olyan tanulságos esettanulmány kapott helyet, amelyet a szakmában már komoly tapasztalatot szerzett, sikeres szakemberek írtak. A megosztott történetekben különféle típusú kampányokról esik szó, amelynek kapcsán a szerzők nemcsak a PR-os munka műhelytitkaiba engednek bepillantást, de visszamenőleg elemzik esetleges hiányosságaikat, elkövetett hibáikat, másrészt kiemelik akkori munkájuk erényeit, rámutatnak sikerességül kulcsára. A szerkesztő előszavát és Szécsi Gábor felvezető írását követően kilenc tematikus fejezetbe rendezve olvashatóak az egyes tanulmányok. Ezek keretei között olyanokról esik szó, mint a PR fogalma és célja, a jó PR-es szakember ismérvei, a különféle célközönségre szabott módszerek alkalmazása, az etika a PR-ban, a nemzetközi tendenciák, a sajtó szerepe, a stratégiai és kríziskommunikáció, valamint a PR jövője. A kiadványt Szécsi Gábor írása zárja (Bizalom- és hírnévépítés az információ korában). "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]