Dokumentum
Polc:
(Könyv)
(1 Példány)
---Művelet---
Felkutat
Megoszt
---Keresés---
Ugyanilyen cím
Cím:
Értékelés: a tanulás minősége - a minőség tanulása
Közrem.:
Baráth Tibor (szerk.)
;
Országos Közoktatási Intézet (közread.)
;
Várady Eszter (szerk.)
;
Annási Ferenc (közrem.)
Szerz. közl:
szerk. Baráth Tibor, Várady Eszter ; [szerzők Annási Ferenc et al.] ; [kiad. az] Országos Közoktatási Intézet ...
Kiadás:
Budapest : OKI
;
Szeged : Qualitas T&G Kft., 2005
Eto:
371
;
65.018
Táblázat
Kód
Magyarázat
ETO jelzet:
371
Fő
371
oktatás és nevelés szervezési kérdései ; nevelés és oktatás szervezési kérdései
ETO jelzet:
65.018
Fő
65.018
minősítés ; minőség ; minőségbiztosítás ; üzemvezetés
Tárgyszó:
közoktatás
;
minőségbiztosítás
Szakjel:
371
Cutter:
E 91
ISBN:
963-682-564-5
Nyelv:
magyar
Oldal:
240 p.
Megj.:
Bibliogr. a tanulmányok végén és a jegyzetekben
UKazon:
200603032
Analitika:
Sipos János : Az IKT és az iskolai oktatás minősége
Vass Vilmos : A tartalmi szabályozás és az iskolai minőség
Tiihonen, Raakel : A szakképzés teljesítményalapú finanszírozása
Baráth Tibor : Tanulási stratégiák és attitűd, szervezeti eredményesség
[>>>]
Sipos János : Az IKT és az iskolai oktatás minősége
Vass Vilmos : A tartalmi szabályozás és az iskolai minőség
Tiihonen, Raakel : A szakképzés teljesítményalapú finanszírozása
Baráth Tibor : Tanulási stratégiák és attitűd, szervezeti eredményesség
Menner Ákos : A D2 komponens bemutatása
Cseh Györgyi : A tanári munka minősége és az oktatás eredményessége
Szabó Győzőné : Az érzelmi intelligencia
Szabó Éva : Gondolatok a stresszről és az iskolai teljesítményről
Palotás Zoltán : Helyi stratégia és intézményfejlesztés
Megyeri István : Közoktatási intézmények feladatfinanszírozása
Kristóf Lajosné : Intézményértékelési és minőségfejlesztési tapasztalatok felhasználása a MIP-ek működtetésében (Qualitas modell)
Nagy Jenőné : Hogyan írjunk minőségirányítási programot?
Bognár Mária : A Megelőzés-Alkalmazkodás-Gondoskodás (MAG) projekt a gyakorlatban
Mayer József : Az iskolai kudarc és a lemorzsolódás
Bajszné Kiss Magdolna: Az országos kompetenciamérés (OKM) iskolai felhasználása
Bóta Mária : Osztályozás nélküli értékelés és eredményesség
Annásiné Mező Anikó : Tanulásszervezés és tanulói eredményesség
Szabó Győzőné : Coaching - a vezetői támogatás módszere és lehetséges alkalmazása a közoktatásban
Szabó Győzőné : Motiváció, az érdeklődés felkeltésének művészete
[<<<]
Pld.
Raktár
Rakt.jelzet
Lelt.szám
Info
Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa
:
1 kölcsönözhető; ebből
1 elvihető
Nincs belépve
1.
Felnőtt KÖLCSÖNÖZHETŐ
371 E 91
251598
Kölcsönözhető
Weblap
Ismertetők és borítók
antikvarium.hu
:
azolo.hu
:
libri.hu
:
mek.oszk.hu
:
moly.hu
:
oszk.hu
:
Halis István Városi Könyvtár
TextLib
WWW V2.01.01/1675 - InfoKer