A szerző azoknak a szülőknek és pedagógusoknak ajánlja könyvét, akik úgy gondolják, hogy gyermekük, vagy tanítványuk a tanulási nehézségekkel küzdők csoportjába tartozik. Az esetek jelentős részében ugyanis kiderül, hogy megfelelő módszerekkel jól fejleszthetők a gyermek képességei. Ken Adams
[>>>]
A szerző azoknak a szülőknek és pedagógusoknak ajánlja könyvét, akik úgy gondolják, hogy gyermekük, vagy tanítványuk a tanulási nehézségekkel küzdők csoportjába tartozik. Az esetek jelentős részében ugyanis kiderül, hogy megfelelő módszerekkel jól fejleszthetők a gyermek képességei. Ken Adams ezekre a fejlesztő gyakorlatokra mutat be számos példát könyvében. Az első fejezet a gyermekek általános mentális fejlődését írja le rendkívül közérthetően és sok illusztrációval, majd az egyes korosztályok számára kidolgozott módszerek következnek a csecsemőtől, a "rémes kétévesen" és az iskolakezdőkön át az erősödő önbizalommal rendelkező 9-11 éves korú gyerekekig. A kisebbeknél az alkotó feladatok és játékok a legfontosabb eszközök a szellemi előrehaladáshoz, míg az iskolások esetében már konkrét feladatokat találunk anyanyelvből, számtanból és a természettudományokból. A sok színes és fekete-fehér rajzot, ábrát tartalmazó könyv tárgymutatóval zárul. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]