Dokumentum
Polc:
(Könyv)
(1 Példány)
---Művelet---
Felkutat
Megoszt
---Keresés---
Ugyanilyen cím
Cím:
A neveléstörténet-írás új útjai
Alcím:
a 2007. október 4-5-én Egerben megrendezett neveléstörténeti szimpózium előadásai
Közrem.:
Pukánszky Béla (szerk.)
;
Magyar Tudományos Akadémia. Pedagógiai Bizottság. Neveléstörténeti Albizottság (közread.)
;
Biró Zsuzsanna Hanna (közrem.)
Szerz. közl:
szerk. Pukánszky Béla ; [... szerzői Biró Zsuzsanna Hanna et al.]
Kiadás:
Budapest : Gondolat, cop. 2008
Eto:
37(091)
;
061.3(439Eger)"2007"
Táblázat
Kód
Magyarázat
ETO jelzet:
37(091)
Fő
37
nevelés és oktatás ; szabadidő felhasználása
Formai
(091)
történeti tárgyalásmód
ETO jelzet:
061.3(439Eger)"2007"
Fő
061.3
kongresszusok ; konferenciák ; szimpóziumok
Földrajz
(439)
Magyarország
Tárgyidő
"2007"
Név
Eger
Tárgyszó:
neveléstörténet
;
konferenciakiadvány
Szakjel:
370
Cutter:
N 73
ISBN:
978-963-693-132-2
Nyelv:
magyar
Oldal:
240 p.
Megj.:
A konferenciát a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottság Neveléstörténeti Albizottsága szervezte ; Bibliogr. a tanulmányok végén ; Egyes tanulmányok német nyelven
UKazon:
200903048
Analitika:
A magyar pedagógiai historiográfia kezdetei és virágkora az 1930-as évek végéig
A diskurzuselemzés módszerének alkalmazási lehetősége(i) a neveléstörténeti kutatásban
Egy tanítóképzős évfolyam pályaképe. 20. századi esettanulmány
Az iskolai elitek és iskolázott elitek kutatása
[>>>]
A magyar pedagógiai historiográfia kezdetei és virágkora az 1930-as évek végéig
A diskurzuselemzés módszerének alkalmazási lehetősége(i) a neveléstörténeti kutatásban
Egy tanítóképzős évfolyam pályaképe. 20. századi esettanulmány
Az iskolai elitek és iskolázott elitek kutatása
A társadalmi nemek közötti különbségek empirikus kutatása a Horthy-korszak bölcsészdiplomásainka példáján
A Herbart-recepció histográfiai kutatása
A pedagógiai gondolkodás mint a megismerés korlátja. A reformpedagógia recepciókutatásának módszertani dilemmái
Neveléstörténet-írás az 1950-es évek első felében
Neveléstörténeti tankönyvek az ötvenes években
Ikonológia-ikonográfia mint a történeti pedagógia segédtudománya
Bilder als Quellen in der erziehungshistorischen Forschung
Számítógépes diskurzus- és tartalomelemzés - Új lehetőségek a pedagógiatörténeti kutatások területén
Egy új számítógépes diskurzuselemző technológia
Geschichte und pädagogisches Verstehen. Wozu dient Hermeneutik heute noch?
A neveléstörténet-írás mint a kultirális emlékezet forrása
[<<<]
Pld.
Raktár
Rakt.jelzet
Lelt.szám
Info
Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa
:
1 kölcsönözhető; ebből
1 elvihető
Nincs belépve
1.
Felnőtt KÖLCSÖNÖZHETŐ
370 N 73
275991
Kölcsönözhető
Weblap
Ismertetők és borítók
antikvarium.hu
:
azolo.hu
:
libri.hu
:
mek.oszk.hu
:
moly.hu
:
oszk.hu
:
Halis István Városi Könyvtár
TextLib
WWW V2.01.01/1675 - InfoKer