Cím: |
Vizuális kommunikáció
| Alcím: |
szöveggyűjtemény
| Közrem.: |
Blaskó Ágnes (szerk.) ; Margitházi Beja (szerk.) ; Angyalosi Gergely (ford.) |
Szerz. közl: |
szerk. Blaskó Ágnes, Margitházi Beja ; [ford. Angyalosi Gergely et al.]
| Kiadás: |
Budapest : Typotex, 2010 |
Sorozat: |
Képfilozófiák |
Eto: |
7.01(075.8) ; 316.77(075.8) ; 316.7(075.8)
| Tárgyszó: |
vizuális kommunikáció ; vizuális kultúra ; kultúrszociológia |
Szakjel: |
700
| Cutter: |
V 93
| ISBN: |
978-963-279-111-1
| Nyelv: |
magyar
| Oldal: |
434, [3] p.
| Megj.: |
Bibliogr.: p. [436-437]. és a tanulmányok végén
| UKazon: |
201010040
| Analitika: |
Noë, Alva : Bevezetés - percepciófilozófia Dennett, Daniel Cleme: Hiszem, ha látom - vagy mégsem? Dennett, Daniel Cleme: Az észlelés és a újságoldal - kritikai elemzés Moriarty, Sandra : Vizuális szemiotika - elmélet Barthes, Roland : A kép retorikája Williamson, Judith : „Reklámmunka" Carrier, David : Művészettörténet Mitchell, William J. : A képi fordulat Gombrich, Ernst Hans : Képi útmutatások Rose, Gillian : Pszichoanalízis - vizuális kultúra, vizuális élvezet, vizuális széthullás Doane, Mary Ann : Film és maszk Silverman, Kaja : A képernyő Mahon, Maureen : A kulturális termelők látható bizonyítéka Certeau, Michel de : Séta a városban Fiske, John : Madonna Rose, Gillian : Tartalomelemzés - megszámoljuk, amit lát(ni vélünk) Bell, Philip : Visszatérés Goffman Gender Advertisements-éhez
[<<<]
|
|
|