Sajnálatos jelenséggel, az iskolai agresszióval foglalkozik a tanulmánygyűjtemény, amely a 2006-2007. tanévben a Jogismeret Alapítvány által szervezett - a jelen kötettel azonos című - munkakonferenciák (akkreditált pedagógus-továbbképzések és konzultációk) sorozatának eredményeit összegzi. Az
[>>>]
Sajnálatos jelenséggel, az iskolai agresszióval foglalkozik a tanulmánygyűjtemény, amely a 2006-2007. tanévben a Jogismeret Alapítvány által szervezett - a jelen kötettel azonos című - munkakonferenciák (akkreditált pedagógus-továbbképzések és konzultációk) sorozatának eredményeit összegzi. Az iskolai agresszió kezelésének jogi eszközeiről, lehetőségeiről, módszereiről szóló rendezvény tapasztalatait és hozadékát a szerkesztő és a tanár, ügyvéd, jogász szerzők a kutatási eredményeket reprezentáló fejezetek vagy jogi ismeretterjesztés és módszertárház formájában adják közre. A jogi-, nevelésmódszertani-, gyógypedagógiai-, gyermekvédelmi- és gyermekpszichológiai szakmai írások körüljárják az iskolai agressziós jelenségek szinte összes dimenzióját és területét. A szerkesztői előszóban Bíró Kata kiemeli: "Ha az iskola eltűri az erőszaktól való félelmet a falai között, ezzel az agressziót erősíti és intézményesíti". Az esetenként táblázatokkal illusztrált kötet erénye a műfaji sokszínűségben rejlik, így az érdekelt pedagógusok, iskolai, kollégiumi vezetők, diákönkormányzatokat segítő pedagógusok, közoktatási szakértők, gyermekotthonok nevelői, gyermekvédelmi szakemberek biztosan találnak szükségleteiknek megfelelő jogi muníciót az aggasztó jelenségekkel szembeni soha fel nem adható, permanens küzdelmükhöz. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]