Az elmúlt mintegy harminc év talán legjelentősebb magyar reklámszakemberének legújabb kötete - a tőle megszokott módon - ismét közérthető nyelven vezeti be az olvasót ebbe a sokak számára ismeretlen területbe. Mint azt az előszóban megállapítja, "az ember sajátos, bonyolult know-how alapján
[>>>]
Az elmúlt mintegy harminc év talán legjelentősebb magyar reklámszakemberének legújabb kötete - a tőle megszokott módon - ismét közérthető nyelven vezeti be az olvasót ebbe a sokak számára ismeretlen területbe. Mint azt az előszóban megállapítja, "az ember sajátos, bonyolult know-how alapján működik. Megszületésekor 100 milliárd agysejtje van. Ez a szám később folyamatosan csökken. De a nyitóegyenlegnek is csak a 10 %-át használja egész élete során. Ez persze meg is látszik a világon." Jelen kötet célja pontosan az, hogy ez ne így legyen. Természetesen nem "világmegváltásról? van itt szó, hanem az egyéneknek, a gondolkodó embereknek kíván olyan ötletekkel szolgálni, melyekkel növelhetik kreativitásukat. A kötetben a szerző által használt módszerek közül kiválasztott tizenkettő szerepel (köztük viszonylag szélesebb körben is ismert módszerek, melyeket részletesen bemutat a reklámszakember. Ilyen például a fókuszmeghatározás, a hajszálkamódszer, a brainstorming-módszer, illetve annak egy alternatív változata, a hat kalap módszer, a Mind Map-módszer, a távol-keleti mandalamódszer, a SCAMPER-módszer vagy az ötletmátrix. A kérdés iránt érdeklődő olvasóknak ajánlott, gyakorlatorientált kötet. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]