Jelen kötet elsősorban azon kisvállalkozások számára készült, amelyek az internet segítségével szeretnék bővíteni ügyfeleik körét és ezáltal növelni bevételüket. A szerző három fontos célt fogalmaz meg: elérni, hogy az internetezők megtalálják a weboldalt, a honlapon felkelteni a látogatók
[>>>]
Jelen kötet elsősorban azon kisvállalkozások számára készült, amelyek az internet segítségével szeretnék bővíteni ügyfeleik körét és ezáltal növelni bevételüket. A szerző három fontos célt fogalmaz meg: elérni, hogy az internetezők megtalálják a weboldalt, a honlapon felkelteni a látogatók érdeklődését, valamint bizalmat ébreszteni a cég és a termékek iránt. A könyv először a legfontosabb webes alapismereteket közli, majd a Keresőoptimalizálás címszó alatt arról esik szó, hogy hogyan is tegyük a honlapunkat Google-baráttá. Hogyan érjük el, hogy a Google-ben előre kerüljünk a találatok listájában, hogyan növeljük honlapunk belinkelését, hogyan építsük fel a honlapot, melyek a cégnek legfontosabb kulcsszavak vagy hogy egyáltalán milyen domain nevet válasszunk az oldalnak. A harmadik rész a netezők figyelmének megragadásával foglalkozik, s bemutatja a célszerű szövegeket és a leggyakoribb hibákat is, majd a látogatókból ügyfelekké varázsolás mikéntjéről olvashatunk. Ennek keretében a szerző ír az automatizált értékesítés kialakításáról, az adatbázis fontosságáról, a cikkek feltöltéséről, a menüpontok létrehozásáról, a felhasználóbarát regisztrációról, s olyan fejlett kiegészítő funkciókról, mint az online formanyomtatvány, a videó- és képgaléria, a szavazási lehetőség vagy a naptár funkció. Az utolsó rész az oldal népszerűsítésének trükkjeit árulja el, a hagyományos hirdetéstől a Facebook-on keresztül a blogokig és a videó-készítésig. A gyakorlatorientált kötet általános gyűjtőkörű könyvtáraknak ajánlott. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]