tudásmenedzsment elméleti és módszertani megközelítésben ; Magyar Tudományos Akadémia Vezetés- és Szervezéstudományi Bizottság Tudásmenedzsment Albizottság II. számú gyűjteményes kötete, 2009-2011
Összefoglalás angol nyelven ; Bibliogr. a tanulmányok végén
UKazon:
201125000
Kivonat:
A tanulmánykötet az MTA Vezetés- és Szervezéstudományi Bizottságának Tudásmenedzsment Albizottsága által rendezett konferenciákon elhangzott előadásokból válogat, reprezentatív körképet adva a témakörhöz kapcsolódó hazai kutatási eredményekről, egyaránt foglalkozva a tudásmenedzsment elméleti és
[>>>]
A tanulmánykötet az MTA Vezetés- és Szervezéstudományi Bizottságának Tudásmenedzsment Albizottsága által rendezett konferenciákon elhangzott előadásokból válogat, reprezentatív körképet adva a témakörhöz kapcsolódó hazai kutatási eredményekről, egyaránt foglalkozva a tudásmenedzsment elméleti és módszertani kérdéseivel. A változatos összeállításban találkozhatunk a tudás szerveződésének különböző módjaival, és a rejtett (tacit) tudás tulajdonságaival, pedagógusok foglalkoznak az e-learning és egyéb infokommunikációs technikák jelentőségével, szociológusok vizsgálják a vállalatok és egyéb szervezetek tudásmenedzsment gyakorlatát. A minden esetben irodalomjegyzékkel záruló, összesen huszonnégy tanulmányt ábrák és grafikonok kísérik. A témával foglalkozó szakemberek (pedagógusok, szociológusok, menedzserek) olvasmánya.
[<<<]