Az újság- és útikönyvíró L. Kelemen Gábor újabb boralbumának előszavában hivatkozik témában írt előző könyvének (Budapest, LKG Média K., 2009) sikerére, amely arra indította, hogy további világhírű bortermelő vidékeket és azok termékeit mutasson be. Nem titkolt célja a szerzőnek a kedvcsinálás,
[>>>]
Az újság- és útikönyvíró L. Kelemen Gábor újabb boralbumának előszavában hivatkozik témában írt előző könyvének (Budapest, LKG Média K., 2009) sikerére, amely arra indította, hogy további világhírű bortermelő vidékeket és azok termékeit mutasson be. Nem titkolt célja a szerzőnek a kedvcsinálás, hogy a magyar turisták külföldi útjaik során tudatosan választhassanak számukra megfelelő borvidéket. Valószínűleg ez az oka, hogy a jó minőségű fényképfelvételekkel illusztrált kötet összefűzött reklámprospektusok benyomását kelti, ami a rendeltetését tekintve egyáltalán nem baj. Az egyébként hirdetésekkel is teli tűzdelt kiadvány fejezeteiben terítékre kerülnek a kaliforniai Napa Völgy nedűi, a híres kanadai jégbor, továbbá Dél-Európa ismert borkultúrái (Katalónia, Toszkána, Bordeaux, Burgundia, Champagne, Portó, Ciprus). Végül a közeli Burgenland és igazi poénként Tokaj-Hegyalja zárja a rangos sort. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]