A marketingszakemberek számára rendkívül fontos a fogyasztói magatartás különféle lehetséges változatainak ismerete, különösen napjainkban, mikor számos jelentős változás látszik. Mint a kötet szerzője azt az előszóban is írja, három új jelenség formálja a fogyasztást: a fogyasztói
[>>>]
A marketingszakemberek számára rendkívül fontos a fogyasztói magatartás különféle lehetséges változatainak ismerete, különösen napjainkban, mikor számos jelentős változás látszik. Mint a kötet szerzője azt az előszóban is írja, három új jelenség formálja a fogyasztást: a fogyasztói összekapcsolódásokból is eredő fogyasztói hatalomnövekedés, a válságtanult fogyasztó szkeptikus, kritikus hozzáállása, valamint a "zöld gondolat" terjedése. Mindezen kiemelt jellemzőket mintegy keretbe fogja az is, hogy a ma fogyasztója "ki-be ugrál" a virtuális és a reális térben. A három egységre osztott könyv első része, mintegy elméleti megalapozásként a fogyasztók magatartásának előrejelzésével, a trendkutatással foglalkozik. A második egység a fogyasztást és a fogyasztói szokásokat mutatja be, kitérve a fogyasztás kategóriáira, a nemek szerepére és a különböző c
[<<<]