Kifejezetten a nagyobbacska óvodás és kisiskolás gyermekek - de még inkább oktatóik és szüleik - számára készült a jelen kötet, akárcsak a speciális Logo nevű számítógépes programnyelv, amely a számítógépes gondolkodásba, a komputer használatába és a programírásba hivatott bevezetni a kicsiket. A
[>>>]
Kifejezetten a nagyobbacska óvodás és kisiskolás gyermekek - de még inkább oktatóik és szüleik - számára készült a jelen kötet, akárcsak a speciális Logo nevű számítógépes programnyelv, amely a számítógépes gondolkodásba, a komputer használatába és a programírásba hivatott bevezetni a kicsiket. A jelen kötet az erre épülő, hosszú évek tapasztalatai alapján kidolgozott, az informatika és matematika játékos oktatását célzó tanulási-tanítási módszer összegzése. A Logót általánosságban bemutató bevezető után olvashatunk az óvodai informatikai oktatásról, a különféle Logo-játékokról, a körtervezés mikéntjéről (természetesen a Logo segítségével), az elektronikus drámapedagógiáról, a rekurzív görbék tervezéséről, a hangeffektusok előállításáról, valamint a háromdimenziós és nyomkövető játékok metodikájáról. A rengeteg gyakorlati példával, játékos feladatokkal kiegészített, irodalomjegyzékkel és tárgymutatóval záruló kötet iskolai és gyerekkönyvtárak mellett általános gyűjtőkörű könyvtárak polcaira is ajánlható. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]