A szerző elmélet- és fogalomtörténeti tanulmánya tudományos nézőpontból vezet be szociálpedagógia fogalmába, módszertanába, a német nyelvű kortárs elméleti irodalom áttekintésén keresztül. Az elsősorban szociálpedagógus és szociális munkás képzésben részvevőkhöz szóló kötet szerzője a
[>>>]
A szerző elmélet- és fogalomtörténeti tanulmánya tudományos nézőpontból vezet be szociálpedagógia fogalmába, módszertanába, a német nyelvű kortárs elméleti irodalom áttekintésén keresztül. Az elsősorban szociálpedagógus és szociális munkás képzésben részvevőkhöz szóló kötet szerzője a szociálpedagógiát nem pusztán egy szakmának, hanem önálló tudományágnak tekinti, amely eredeti nézeteket fogalmaz meg a társadalom és egyén viszonyával kapcsolatban, különös tekintettel a szociális konfliktusokra, valamint az ezzel foglalkozok intézményekre. A kötet három fejezete a szociálpedagógia fogalmának meghatározás után klasszikus és kortárs német nyelvű szerzők elméleti munkásságát tárgyalja. A jól tagolt, didaktikus felépítésű munkát irodalomjegyzék zárja. A szférában dolgozó szakembereknek is érdemes megismerkedni az elméleti áttekintéssel. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]