Általános iskolai matematikatanárok számára lehet hasznos jelen kézikönyv, melyet Mike Ollerton állított össze, huszonöt év tanítás és tíz év tanárképzés tapasztalata alapján. A kötet olyan ötletek, praktikus feladatok gyűjteménye, melyek megkönnyítik a matematika oktatását - leginkább azonban
[>>>]
Általános iskolai matematikatanárok számára lehet hasznos jelen kézikönyv, melyet Mike Ollerton állított össze, huszonöt év tanítás és tíz év tanárképzés tapasztalata alapján. A kötet olyan ötletek, praktikus feladatok gyűjteménye, melyek megkönnyítik a matematika oktatását - leginkább azonban olyan módszereké, melyekkel szerethetővé tudják tenni a diákok számára a tantárgyat (hogy igazzá váljon az a sok angol matekteremben lévő felirat, hogy "a matematika mulatság"). A könyv az alapoknál kezd: annál a pillanatnál, amikor egy kezdő matektanár belép az első órájára. A szerző így elsőként azon ötleteit osztja meg, hogyan tervezzük meg, tartsuk meg és "éljük túl" legelső matekóránkat. Olvashatunk még a tantermi légkör fontosságáról, a matematikai felfedezésekről, a tanítás és a tanulás egyensúlyáról, majd megismerhetjük a fontosabb matematikatanítási modelleket. A kötetben szó esik az értékelésről, mint a matematikatanítás és -tanulás szerves részéről, az Angliában és Walesben jellemző segítőtanárról, a matematikai fogalmak fejlesztéséről és a szükséges taneszközökről. A számos személyes történettel is fűszerezett, példákkal illusztrált kötet, melynek függelékében megtaláljuk az abban előforduló angol rövidítések, kifejezések magyarázatát, szaktanárok és tanárjelöltek hasznos olvasmánya. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]