A játék az óvodás korú gyermek legfőbb tevékenysége és létezési módja, így természetesen az óvodai foglalkozások központi eleme is. Sokféle játék jelenik meg az óvodában, amit a gyerekek egyedül, egymással vagy az óvodapedagógussal játszhatnak. Jelen játékgyűjtemény a drámapedagógia eszköztárát is
[>>>]
A játék az óvodás korú gyermek legfőbb tevékenysége és létezési módja, így természetesen az óvodai foglalkozások központi eleme is. Sokféle játék jelenik meg az óvodában, amit a gyerekek egyedül, egymással vagy az óvodapedagógussal játszhatnak. Jelen játékgyűjtemény a drámapedagógia eszköztárát is felhasználva kétszázötven, óvodában kipróbált játékot tartalmaz - elsősorban az óvodapedagógusok segítségére. Ezek különféle helyzetekben, s szinte bármilyen helyszínen alkalmazhatók: erdőben, kiránduláson, udvaron, szabadidőben, szervezett foglalkozásokon, fejlesztve az anyanyelvi, kommunikációs képességeket és a szocializációt. Olyan játékok leírását ismerhetjük meg, mint a cicakereső, a Ki vagyok?, a postás játék, a varázskapu, a tükörjáték, a tűzmanó-vízmanó, a macska kergeti az egeret, a medvebarlang, a zálogkiváltó, a méhkaptár, a karikatánc, az öltöztető vagy a Mondjam vagy mutassam? A szerzők ismertetik a játékok különféle változatait és a nehezítési lehetőségeket is. Óvodapedagógusoknak ajánlott kiadvány. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]