Az internetet, mint jelenkorunk egyik legfontosabb termelési tényező, és az erre épített speciális vállalati stratégiák témaköre áll Nemeslaki András kötetének fókuszában, amelynek bevezetőjéből kiderül, hogy miért fontos a vállalati internet- és infokommunikációs stratégia, illetve, hogy pontosan
[>>>]
Az internetet, mint jelenkorunk egyik legfontosabb termelési tényező, és az erre épített speciális vállalati stratégiák témaköre áll Nemeslaki András kötetének fókuszában, amelynek bevezetőjéből kiderül, hogy miért fontos a vállalati internet- és infokommunikációs stratégia, illetve, hogy pontosan mi értendő ez alatt. Ezután részletesen elemzi az internet felhasználói világa és az ICT közti viszonyt, bemutatja az ICT-t mint az innováció egyik fő hajtóerejét, a virtuális tereket mint az üzleti alternatívák új terepét, illetve felvázolja korunk iparági átalakulásait, külön kiemelve a szervezetközi rendszereket és az ún. üzleti ökoszisztémákat. Az utolsó fejezet az elhangzottak - és egyben az általában vett ICT-stratégia - áttekintése. A szakkönyvtárakba javasolható kiadványt a felhasznált irodalom listája zárja. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]