A kommunikációoktatás tartalmi és módszertani kérdéseit vizsgálják a sorozat negyedik kötetének tanulmányai. A sorozatnál megszokott módon az első írások inkább elméleti jellegűek. Olvashatunk bennük a kommunikációoktatásban megjelenő stratégiákról, annak diszciplináris keretéről, a
[>>>]
A kommunikációoktatás tartalmi és módszertani kérdéseit vizsgálják a sorozat negyedik kötetének tanulmányai. A sorozatnál megszokott módon az első írások inkább elméleti jellegűek. Olvashatunk bennük a kommunikációoktatásban megjelenő stratégiákról, annak diszciplináris keretéről, a kommunikációoktatás versus drámapedagógia vitáról, valamint jó gyakorlatokról a kommunikációoktatásban. A kötet második fele a kifejezetten az iskola világából származó példákat hozza: a tanulmányok érvelnek a kultúraközi kommunikáció oktatásának szükségessége mellett, egy kérdőíves vizsgálat nyomán elemzik a középiskolások kommunikációs stílusát, bemutatják a fontosabb kooperatív tanulási technikákat, vizsgálják a pedagógus szerepét a kommunikációórán, foglalkoznak az oktatási intézmények stratégiai tervezésével, marketingelemzésével, az utolsó tanulmány pedig egy középiskola kommunikációs szervezettségét mutatja be. A kötet oktatási szakemberek és pedagógusok olvasmánya. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]